ile kosztuje usuniecie ciazy?

1. Data: 2000-10-10 06:21:11

Temat: ile kosztuje usuniecie ciazy?
Od: "-KOLA-" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dyskretne pytanie: jaki jest koszt usuniecia ciazy (pierwszsze
tygodnie). Wiem ze nikt nie robi tego legalnie ale pewnie znacie jakies
orientacyjne kwoty w jakich to sie wykonuje. Jak znalezc osobe ktora to
zrobi?

Pozdrowienia
KOLA

2. Data: 2000-10-16 09:36:21

Temat: Re: ile kosztuje usuniecie ciazy?
Od: "Emilian" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-KOLA- <m...@c...com.pl> napisał(a) w artykule
<39e2b511$1@news.vogel.pl>...
> [...]
> tygodnie). Wiem ze nikt nie robi tego legalnie ale pewnie znacie jakies
> orientacyjne kwoty w jakich to sie wykonuje. Jak znalezc osobe ktora to

Ten w sumie prosty ale zakazany u nas zabiegkosztuje około 1-2,5 tys. zł.
zależy gdzie i u kogo (lekarz, doktor tytułowany, adiunkt, profesor -
szpital, klinika prywatna, prywatny gabinet).
Ogłoszenia medyczne w gazetach lub takiej treści jak "wyjadz 2-3 dni za
granicę (Słowacja , Czechy , niemcy ) - zabiegi lecznicze.

Pozdrawiam
SQBL

3. Data: 2000-10-19 10:08:37

Temat: Odp: ile kosztuje usuniecie ciazy?
Od: "mbrand" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten w sumie prosty ale zakazany u nas zabieg .........

O Jezu! Mną to wstrząsnęło. Prosyty zabieg ??????????
Wy chyba nie wiecie co robicie :((((((( Kompletnie bez uczuc...........

4. Data: 2000-10-19 18:45:50

Temat: Re: Odp: ile kosztuje usuniecie ciazy?
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Kompletnie bez uczuc...........

> Nie mozesz tak uogolniac i oceniac.

sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

choroba Kellera -co to?
warunki podpisywania kontraktow z Kasami Chorych na 2001 rok
metoda batesa
Proszę o opinie ginekologów!!!!!!
wiecznosc trwa