Proszę o opinie ginekologów!!!!!!

1. Data: 2000-10-09 19:03:28

Temat: Proszę o opinie ginekologów!!!!!!
Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewien Pan (przeciwnik antykoncepcji) napisał:
> [...]
A> MRP!!!!!!!
A> 2. Nie ma powodu, aby regulować cykl. Cykl każdej kobiety jest
indywidualny
A> i nie ma powodu, aby to zmieniać!
A> 3. Tzw. "regulowanie miesiączek" szczególnie, gdy "opóźniają się"
(?!)
A> prowadzi często do wymuszonych poronień, gdyż tzw. "opóźnianie się
A> miesiączki" jest jednym pierwszych objawów rozwijającego sie juz
nowego
A> życia, inaczej mówiąc objawem rozwijającej sie ciąży.
A> Na marginesie jestem autorem książki na temat Metod Rozpoznawania
Płodności,
A> której konsulatnami było m.in. dwóch profesorów ginekologii i
położnictwa
A> w tym były dyr. Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie oraz Kierownik
Poradni
A> Zdrowia Rodziny w tymże Instytucie dr Hanna Cerańska-Goszczyńska.
A> W książce tej nie ma moich komentarzy, są TYLKO FAKTY!
A> Swoją rodzinę zaplanowaliśmy z pomocą MRP i w odróżnieniu od wielu
A> znamy nie
A> tylko daty urodzin swoich dzieci, ale także dokładne daty ich
A> poczęcia.
A> Po prostu wiedza moja, jak i moje żony nt odpowiedzialnego planowania
A> rodziny jest na określonym poziomie.
A> W tej sprawie nie ma co liczyć na szczęście.

Ja mam nieco odmienne poglądy na ten temat. Jestem tylko ciekawa
opinii ginekologów odnośnie skuteczności metod naturalnych
zapobiegania ciąży w sytuacji, kiedy kobieta miesiączkuje
nieregularnie (zaburzenia hormonalne,stres itd.).

2. Data: 2000-10-10 19:41:03

Temat: Re: Proszę o opinie ginekologów!!!!!!
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, ze uzywasz "polska" czcionke. Nie wszyscy ja maja i nie mozna w
ogole poczytac Twojej wypowiedzi.

Pozdrawiam
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

wiecznosc trwa
Ale ze mnie medyczny lamer
mikroskop laserowy - gdzie?
czy ginekolog powinien...?
Żylakowate owrzodzenie podudzi +cukrzyca - jakie użyć opatrunki aby przyśpieszyć gojenie się ran?