Ale ze mnie medyczny lamer

1. Data: 2000-10-09 17:19:05

Temat: Ale ze mnie medyczny lamer
Od: d...@m...com.pl (Ninik) szukaj wiadomości tego autora

Hi!

Czy ktoś miły może mi wyjaśnić co to są owe cylindry w okularach?
No bo ja mam obuocznie -0,5 cylindra, kąt czy co tam było 180 stopni.

1. dobrze czy źle?

2. to było wrodzone czy nie?

3. czy powiększy się czy nie?

4. na czym dokładnie ta wada polega?

5. czy to się da wyleczyć?

Dzięki za ewentualne odpowiedzi na te pytania i jeszcze raz przepraszam
za swoje lamerstwo w tej dziedzinie ;-D

--
___
/ \ / Dominik Chmaj

2. Data: 2000-10-16 08:13:24

Temat: Re: Ale ze mnie medyczny lamer
Od: "Emilian" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ninik!
Wada, o której piszesz, myślę, że to astygmatyzm. Nie jestem okulistą, więc
Ci nic konkretniej nie moge powiedzieć. Nie wiem, gdzie badałeś swoje oczy
i dziwi mnie to, że Ci nikt nie udzielił konkretnej informacji, skoro
pytasz na łamach Internetu.
Zgłoś się do okulisty, pogadaj ze znajomymi, może wskażą Ci dobrego
specjalistę.
Trzymaj sie mocno!
Emilian
e...@p...onet.pl

3. Data: 2000-10-16 18:47:04

Od: d...@m...com.pl (Ninik) szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś ktoś o ksywce "Emilian" <e...@p...onet.pl> napisał że:
> Wada, o której piszesz, myślę, że to astygmatyzm. Nie jestem okulistą,
> więc Ci nic konkretniej nie moge powiedzieć.

Tak. dowiedziałem się tego już, ale nie wiem włąśnie na czym to polega i
to co jeszcze pytałem...

> Nie wiem, gdzie badałeś swoje oczy i dziwi mnie to, że Ci nikt nie
> udzielił konkretnej informacji, skoro pytasz na łamach Internetu.

Badałem się i właśnie te winiki dostałem. Tylko nikt mnie nie oświecił
co i jak na tym polega, a okulistce nie chciałem zawracać głowę bo nie
chciałem blokować ruchu...

> Zgłoś się do okulisty, pogadaj ze znajomymi, może wskażą Ci dobrego
> specjalistę.

Byłem już, ale właśnie nie chciałem się dopytywać, a myślałem że tu ktoś
wie.. :))

--
___
/ \ / Dominik Chmaj

mikroskop laserowy - gdzie?
czy ginekolog powinien...?
Żylakowate owrzodzenie podudzi +cukrzyca - jakie użyć opatrunki aby przyśpieszyć gojenie się ran?
szpik kostny
Ibuprom kontra Ibuprofen