ile u was to kosztuje?

1. Data: 2005-01-22 18:31:02

Temat: ile u was to kosztuje?
Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie myślę jak to jest w innych spółdzielniach?Chodzi mi oczywiście o
opłaty.
U mnie przedstawia się to tak w przeliczeniu na m2:
Eksploatacja podstawowa-0,99zł, odpis na remonty-0,60zł,cena zimnej wody i
kanalizacji 4,50zł/m3,podgrzanie wody 15 zł/m3,zaliczka na centralne
ogrzewanie 2zł/m2,cena GJ w roku 2003 = 42zł nowej cenny na razie nie znam,
światło w piwnicy 1zł/punkt.
Dodatkowo płacę jeszcze za TV kablową 2 zł pakiet podst. 4 kanały(I,II,III
tvp,Polsat) plus za 22 zł. 20 kanałów.
I to byłoby na tyle a jak to jest u Was??
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-01-23 17:46:47

Temat: Re: ile u was to kosztuje?
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ch. wrote:
> U mnie przedstawia się to tak w przeliczeniu na m2:
> Eksploatacja podstawowa-0,99zł,

1,60zł/m^2

>odpis na remonty-0,60zł

2zł/1m^2

>cena zimnej
> wody i kanalizacji 4,50zł/m3,podgrzanie wody 15 zł/m3

zimna 5,28zł, ciepła (5,28+10,81) zł + odczyt 1 x m-c 3 zł.

>zaliczka na
> centralne ogrzewanie 2zł/m2

1,5 zł/m^2

>cena GJ w roku 2003 = 42zł nowej cenny na
> razie nie znam,

nie wiem

> światło w piwnicy 1zł/punkt.

nie ma, jest natomiast energia elektr pom ogól użytku - 3,2 zł/m-c
dźwig osobowy 5,3/osobę
domofon1,6 zł/m-c
opł.ekspl na pok. opł za wiecz. 0,05/m^2
opł.ekspl na pok. podat.nier.gr. 0,06/m^2
wywóz nieczystości 3,6/os.

> Dodatkowo płacę jeszcze za TV kablową 2 zł pakiet podst. 4
> kanały(I,II,III tvp,Polsat) plus za 22 zł. 20 kanałów.

kablówka 22 zł-20-30 kanałów nie pamiętam dokładnie - w promocji rocznej
(nowy klient) normalnie 36 zł.

> I to byłoby na tyle a jak to jest u Was??

prąd, gaz, telefon, internet :)

pzdr.
Ania

3. Data: 2005-01-23 18:21:26

Od: "Agusia D." <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Ch." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Tak sobie myślę jak to jest w innych spółdzielniach?Chodzi mi oczywiście o
> opłaty.

Witam!
U nas jest tak:
-ogrzewanie 1,04 x m2
-energia elektryczna ogólna (korytarze, piwnice) 0,04 x m2
-koszty eksploatacji 0,42 x m2
-koszty administracyjne 0,52 x m2
-ubezpieczenie 0,04 x m2
-wywóz śmieci 2,80 x ilość osób
-woda zimna 4,89 x 1,5m2 x ilość osób
-woda ciepła 16,39 x 1,5m2 x ilość osób
-fundusz remontowy 1,00 x m2
Dodatkowo płacimy 55zł za stałe łącze internetowe. Telewizora nie mamy więc
i opłat brak. :-)
Lokalizacja: Lublin, wspólnota mieszkaniowa.
Pozdrawiam!
Agnieszka

--
____________________________
Radio - to cudowny wynalazek!

4. Data: 2005-01-24 07:25:04

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania B-J napisała:
> domofon1,6 zł/m-c
Domofon naprawiamy sami ciągu 6 lat wydałem na ten cel ok.10 zł
> opł.ekspl na pok. opł za wiecz. 0,05/m^2
> opł.ekspl na pok. podat.nier.gr. 0,06/m^2
> wywóz nieczystości 3,6/os.
To wyszystko jest wliczone w eksploatacje podstawową.

> prąd,
to zależy :) ok.100 zł
>gaz
gazu nie kupuję,mieszkam sam i sporadycznie coś gotuję w domu.
>telefon
różnie :)
>internet :)
Sieć sąsiedzka, wychodzi po 20 zł/osoba

Pozdrawiam Andrzej.

5. Data: 2005-01-24 07:30:28

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agusia D. napisała:
> -ubezpieczenie 0,04 x m2
Zapomniałem dodać 11.50zł/mies.

> Lokalizacja: Lublin, wspólnota mieszkaniowa.
To nie tak daleko :) ja mieszkam w Parczewie.

Pozdrawiam Andrzej.

6. Data: 2005-01-24 17:45:08

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Ch. wrote:
> to zależy :) ok.100 zł

150zł/2m-ce

~50zł/3 m-ce

> Sieć sąsiedzka, wychodzi po 20 zł/osoba

wolne łącze indywidualne 55zł na razie bez VAT

pzdr.
Ania

7. Data: 2005-01-27 11:28:07

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Ch." napisał(a):

> Eksploatacja podstawowa-0,99zł

0.92

> odpis na remonty-0,60zł,

0.40

> cena zimnej wody i
> kanalizacji 4,50zł/m3,

4.36/m^3

> podgrzanie wody 15 zł/m3,

Nie ma.

> zaliczka na centralne
> ogrzewanie 2zł/m2,

Nie ma. Własne ogrzewanie gazowe. W 2004 roku za gaz zapłacono 1 kzł (
CO+CWU+ gotowanie ).

> światło w piwnicy 1zł/punkt.

3 zł/m-c.

> Dodatkowo płacę jeszcze za TV kablową 2 zł pakiet podst. 4 kanały(I,II,III
> tvp,Polsat) plus za 22 zł. 20 kanałów.

Kabel, 52 kanały, 40 zł/m-c.

Podatek od nieruchomości 1 x rok.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

8. Data: 2005-02-02 21:39:47

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Jan 2005 19:31:02 +0100 I had a dream that Andrzej Ch.
<a...@w...pl> wrote:
>Tak sobie myślę jak to jest w innych spółdzielniach?Chodzi mi oczywiście o
>opłaty.
>U mnie przedstawia się to tak w przeliczeniu na m2:
>Eksploatacja podstawowa-0,99zł

1.26

> odpis na remonty-0,60zł

1.15

5

> podgrzanie wody 15 zł/m3

Nie mam takiej usługi :)

> zaliczka na centralne ogrzewanie 2zł/m2,cena GJ w roku 2003 = 42zł nowej cenny na
razie nie znam,

1.85 przedpłaty, po sezonie dostaję ok. 300zł zwrotu.

>światło w piwnicy 1zł/punkt.

Chyba nie płacę ;)

>Dodatkowo płacę jeszcze za TV kablową 2 zł pakiet podst. 4 kanały(I,II,III
>tvp,Polsat).

Ja za to mam 4.56

>I to byłoby na tyle a jak to jest u Was??

U mnei nastąpiła podwyżka od 1 II - podałem już nowe ceny.

Gdzie mieszkasz? Bo ja sądziłem, że moja spółdzielnia jest
tania, a tu widzę, że wszystko poza grzaniem masz taniej...
Masz blok z wielkiej płyty?

Grzegorz Janoszka

9. Data: 2005-02-03 07:18:27

Od: "Andrzej Ch." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał:
> 1.85 przedpłaty, po sezonie dostaję ok. 300zł zwrotu.
Oczywiście powinienem zaznaczyć, że mam ciepłomierz i także mogę liczyć na
zwrot, ale jest to różnie raz 150zł innym razem 250zł zależy od zimy.

> Gdzie mieszkasz? Bo ja sądziłem, że moja spółdzielnia jest
> tania, a tu widzę, że wszystko poza grzaniem masz taniej...
Daleki wschód -Parczew.
> Masz blok z wielkiej płyty?
Blok, ale nie z płyty dosyć nowy 98r.
Pozdrawiam.

10. Data: 2005-02-03 09:04:54

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2005 08:18:27 +0100 I had a dream that Andrzej Ch.
<a...@w...pl> wrote:
>Daleki wschód -Parczew.
>Blok, ale nie z płyty dosyć nowy 98r.

A to ja blokowisko pod samym Wawelem :)
Jak na taki nowy blok to nie masz tak tanio znowu...

--
Grzegorz Janoszka

Kuchnia MDF
Czy ktoś zna różnice...