ile wydajecie na jedzenie

21. Data: 2006-02-08 10:36:25

Temat: Re: ile wydajecie na jedzenie
Od: b...@i...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Waldemar Krzok" <w...@c...de>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, February 08, 2006 10:21 AM
Subject: Re: ile wydajecie na jedzenie

> tak w przeliczeniu wydaję jakieś 4000zł miesięcznie na (do tej pory) 4
> osoby.
>
> Waldek
>
> Proszę mo wybaczyć te pytanie ale tak z ciekawości wychdzi mi , że
wydajesz ok. 130 zł dziennie tylko na jedzenie.To co wchodzi w skład tego
codziennego menu , że aż tyle kasy to pochłania?
Beata

Kliknij po wiecej! >>> http://link.interia.pl/f18ed

22. Data: 2006-02-08 10:55:33

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "dzus" <dzusUSUŃ@op.pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze zależy od lokalizacji ;)
> Nam tyle wychodzi na 2 sztuki (Wawa).

A, alkoholi nie wliczając ;) Kotów tyż :)
Pozdrawiam, Agata

23. Data: 2006-02-08 11:00:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):

> Dokładnie, popieram. Niestety.

Jak to?

Nieświadoma wrocławianka
Ewa

24. Data: 2006-02-08 11:09:38

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to?
>
> Nieświadoma wrocławianka
> Ewa

Mam kuzyna w Warszawie. Przy jakimś tam spotkaniu wywiązała się dyskusja
odnośnie "drogości" życia. Porównywaliśmy min. ceny produktów spożywczych i
te wypadły niestety na niekorzyść Wrocławia.

Anet

25. Data: 2006-02-08 11:16:02

Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kiełb Ewelina" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jemy obiady i kolacje w domu, sniadania do pracy zabieramy z domu.
> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

W 3mieście na dwie osoby dorosłe i maluszek 1,5 roku około 3000. Niestety z
racji tego że zarówno ja jak i żona pracujemy to nie ma szans na domowe
obiadki w tygodniu i pozostają knajpy i knajpeczki. No i oczywiście soczki
i inne fizmatenta dla malucha też robią swoje.
pozdrawiam
Sławek

26. Data: 2006-02-08 11:20:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Anet napisał(a):

> Mam kuzyna w Warszawie. Przy jakimś tam spotkaniu wywiązała się dyskusja
> odnośnie "drogości" życia. Porównywaliśmy min. ceny produktów spożywczych i
> te wypadły niestety na niekorzyść Wrocławia.

Ale co konkretnie porównywaliście? Mięso? Warzywa? Chleb?

Pozdrawiam
Ewa

27. Data: 2006-02-08 11:27:58

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kiełb Ewelina napisał(a):

> Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi. --

Ja nie wiem, ile wydajemy, bo to trudno dokładnie obliczyć - część
rzeczy kupujemy za gotówkę, za niekóre płacimy kartą kredytową i te
wydatki jakoś się rozkładają. Poza tym niektóre rzeczy kupuje się raz na
jakiś czas np. olej, mąka, a niektóre codziennie lub kilka razy w
tygodniu np. chleb, wędlina mięso, warzywa. Faktem jest, że ja prawie
codziennie przynoszę do domu siaty z zakupami. Wydaje mi się, że inni
sąsiedzi tyle nie kupują i już się zastanawiam, czy z nami jest wszystko
ok ;-).
Licząc mniej więcej: zakupy w supermarkecie około 150zł raz w tygodniu i
do tego drugie tyle na codzienne zakupy. Czyli w sumie 300zł na tydzień,
około 1200zł na miesiąc, na trzyosobową rodzinę w tym 2,5-letnie
dziecko. Tak pi razy oko, bo nigdy tego nie liczyłam.

Pozdrawiam
Ewa

28. Data: 2006-02-08 11:36:29

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale co konkretnie porównywaliście? Mięso? Warzywa? Chleb?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Nie pamiętam dokładnie całej rozmowy bo ocenialiśmy nie tylko kuchnie ale i
dojazdy do pracy, opiekunki do dzieci, ubrania, koszt mieszkania itp.Wiem,
że o rybach była tez dyskusja, jakiś puszkach, serach...Ja w ogóle nieraz
odnoszę wrażenie, że im większe miasto to trochę taniej. Jestem spod
Wrocławia i ceny w tutejszych sklepach są z kosmosu jak dla mnie (brak
konkurencji). Miasto jest powiatowe i nie jest takie małe, ale jak to się u
nas mówi "lobby kupieckie" tak zawładnęło rynkiem i władzami miasta, że nie
ma nawet u nas żadnego sklepu typu biedronka, plus itp. Dla ludzi tego typu
tanie sklepy są potrzebne. Choćby po to, żeby konkurencja była.

Anet

29. Data: 2006-02-08 11:41:11

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> około 1200zł na miesiąc, na trzyosobową rodzinę w tym 2,5-letnie
> dziecko. Tak pi razy oko, bo nigdy tego nie liczyłam.

U nas będzie mniej-więcej tyle samo, na 4-osobową rodzinę (dzieci małe,
4 i 1,5 roku).
Tak w ogóle to polecam Toruń, jedno z najtańszych miast w Polsce.
Benzyna jest tu zazwyczaj najtańsza w kraju, a co za tym idzie, również
towary. Nie wiem, z czego to wynika, ale parę razy słyszałam w radio o
tym, jak w Toruniu jest tanio, w porównaniu z innymi miastami. Na
przykład w pobliskim (i mniejszym) Włocławku jest już drożej. Hmm...

--
Ania

Głosowanie na blog roku 2005: http://tinyurl.com/8jrzv

30. Data: 2006-02-08 11:42:20

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anet" <a...@a...pl> writes:

> odnoszę wrażenie, że im większe miasto to trochę taniej. Jestem spod

To oczywiscie zalezy, co sie porownuje. Troche porownywalem Warszawe z
gminna wsia w powiecie mławskim.

Tam oczywiscie jest tansze (i lepsze) mieso i wedliny w sklepie
firmowym miejscowej wytworni. Ale na tym taniosc sie konczy. Pozostale
artykuly spozywczo/przemyslowe sa w cenach porownywalnych do cen
sklepow osiedlowych w Warszawie, a wyzszych niz w warszawskich
hipermarketach. Lekarstwa w jedynej gminnej aptece to w ogole jest
horror.

MJ

Szybkowar
gotowanie na parze