ilość substancji czynnej w leku

1. Data: 2003-03-26 17:23:48

Temat: ilość substancji czynnej w leku
Od: Marcin Konopka <admin@_HATE_SPAM_venthor.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na wstępie przepraszam jeśli takie pytanie już padło, ale przeszukałem
archiwum (fakt, że do końca nie miałem pojęcie jak sformułować zapytanie)
i nic nie znalazłem.

Mianowicie, interesuje mnie jak określić ilość substancji czynnej w leku.
Czy ta masa która podawana jest czasem na opakowaniu, to masa tabletki
czy właśnie masa substancji czynnej w jednej tabletce. Jeśli to drugie,
to jak ma się sprawa z lekami, które zawierają więcej niż jedną substancję
czynną? Jak wtedy określić ile czego jest w jednej tabletce?

z góry dziękuję za odpowiedź

--
:wq