Jak przytyc?

1. Data: 2003-03-26 15:56:04

Temat: Re: Jak przytyc?
Od: "Magister" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jednak obstawałbym przy siłowni, przy tym mocna dieta, odzywki to dobry
pomysł. Ja kiedys byłem bardzooo chudziuutki i sie "lekko rozrosłem" dzieki
siłowni i diecie. Teraz niestety powracam do stanu.... uueee...
Tylko nie mysla nawet o sterydach, nic na siłę. Po prostu dużo wytrwałości
:))

2. Data: 2003-03-26 20:40:57

Temat: Jak przytyc?
Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak przytyc? Rzucam to pytanie w nadziei, ze moze akurat ktos
mial podobny problem. Odpowiedzi w stylu wiecej jesc, jesc odzywki, sam
smalec albo 12 posilkow dziennie prosze sobie darowac:_)
Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow. Moze po
prostu sie nie da?

Krzysiek

3. Data: 2003-03-26 21:16:32

Od: "Kropa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kazoo <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b5t439$fkf$...@c...magma-net.pl...
> [...]
> smalec albo 12 posilkow dziennie prosze sobie darowac:_)
> Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow.

A może poprostu zacznij chodzić na siłownie

4. Data: 2003-03-26 21:18:37

Od: "maes" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow. Moze po
> prostu sie nie da?
Tez w sumie moglbym przytyc. Mam 22 l., 183cm, 60 kg :)

5. Data: 2003-03-26 22:10:48

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może poprostu zacznij chodzić na siłownie

... przeciez prosilem o "innowacyjne" pomysly:_)

Silownia byla - efekt maly, a w dodatku nietrwaly.

6. Data: 2003-03-27 05:11:55

Od: "NIKT" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smalec albo 12 posilkow dziennie prosze sobie darowac:_)
> Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow. Moze po

Praktycznie niemożliwe... mam 170 / 52 i
próbowałem wszystkiego chyba z siłownią włącznie..
Przez siłownię straciłem tylko 3 kg.. bo chyba bez żarcia
kilogramami odżywek nie ma szans na zbudowanie
mięśni przy takim metaboliźmie...

--
_
|\ /| (_ m...@w...pl
___________________________
Ziemia jest piekłem innego świata

7. Data: 2003-03-27 10:47:18

Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> Przez siłownię straciłem tylko 3 kg.. bo chyba bez żarcia
> kilogramami odżywek nie ma szans na zbudowanie

Eh, jakis czas temu pisalem o tym, przejzyjcie archiwum :)
Ba - jeden z grupowiczow zrobil +2kg w 3 tyg. dzieki moim
radom :))) Polecam www.sfd.pl (odzywianie)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

8. Data: 2003-03-27 16:13:35

Od: "Macius" <macius@[nospaaam]lonet.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 28 lat, 180cm wzrostu, 68kg. Probowalem juz "kilku" sposobow. Moze po
Jak ja wam zazdroszcze ;)
22, 185, 100kg :))
i niestety wiem jak schudnac - mniej jesc :))

Pozdrawiam,
Macius

9. Data: 2003-03-27 17:22:43

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kazoo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

> ... przeciez prosilem o "innowacyjne" pomysly:_)
>
> Silownia byla - efekt maly, a w dodatku nietrwaly.

Silownia daje bardzo dobre efekty. problem polega na prawidlowym odzywianiu.
Oczywisciu cudow nie ma. Nie spodziewaj sie efektow po tygodniu, dwoch..
Proponuje poczytac..... http://forum.silownia.net/index.php?CID=2
Gorzej jesli nie lubisz cwiczyc.
Pozostaje CI prawidlowa dieta i nic poza tym

Pozdrawiam

Bogen

10. Data: 2003-03-27 17:25:09

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NIKT" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Przez siłownię straciłem tylko 3 kg.. bo chyba bez żarcia
> kilogramami odżywek nie ma szans na zbudowanie
> mięśni przy takim metaboliźmie...

To nieprawda!!
Sa dwie mozliwosci:
Po1 zle cwiczyles.
Po 2 zla dieta

Przy prawidlowym treningu oraz diecie efekty zwlaszczaz na poczatku sa dosc szybkie,
a juz na pewno nie ma mowy chudnieciu..
Poczytaj http://forum.silownia.net/index.php?CID=2

Pozdrawiam

Bogen

Zapalenie pluc
Czy chrapanie można wyleczyć?
komisja lekarska
pytanie do dradam-a, uwaga, mail ciut dlugi
kolonoskopia