implanty zębów

11. Data: 2005-12-16 22:52:05

Temat: Re: implanty zębów
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:

> Gospodyni mojego domu zrobila sobie implanty czyli najpierw te sruby
> zamontowane do szczeki do ktorych przykreca sie zabki. Zabkow jednak
> wcale nie moze nosic bo robia jej sie stany zapalne a wiec za kupe
> pieniedzy zostaly jej w calej gebie sruby czyli takie czarne kielki
> sterczace z dziasel wyglada to wstretnie.

To mozna zrobic sobie sztuczna szczeke na zatrzaski. Wtedy wykorzystalaby
"sruby".

Zazula

12. Data: 2005-12-16 22:54:05

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Daria pisze 16-12-2005 22:45:

>Czy nie lepiej sobie kupic samochod i zrobic sobie ladna szczeke?
>A na marginesie w New York jeden implant kosztuje $2000 i taniej czyli taniej
>niz w Polsze

Czyli $2000 < 4000 PLN, tak? Ciekawy kurs dolara, może trochę od Ciebie
kupię ;-p

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

13. Data: 2005-12-16 23:21:33

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Dec 2005 21:50:10 +0000 (UTC), *Daria*
<news:dnvcqi$b8h$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> nie moze nosic bo robia jej sie stany zapalne a wiec za kupe pieniedzy
> zostaly jej w calej gebie sruby czyli takie czarne kielki sterczace z

Moja siostra (7 lat starsza ode mnie) mieszkająca w Szwecji też sobie
robiła. Teraz wygląda piknie, jak aktorka (chociaż podstarzała już), a ja
jej zazdroszczę. Tłumaczę to sobie jednak na pocieszenie, że ja mam
brzydsze, ale mam za to inne zalety ;-)

Powinno się najpierw zrobić po 1 implancie (na górze i na dole), żeby
sprawdzić, czy się przyjmą, a nie kitować sobie od razu wszystko, cierpieć i
na dodatek tracić pieniądze,

--
Kaja

14. Data: 2005-12-16 23:25:17

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie moze nosic bo robia jej sie stany zapalne a wiec za kupe pieniedzy
> zostaly jej w calej gebie sruby czyli takie czarne kielki sterczace z

To nie od ząbków te stany zapalne, tylko od śrub ( śrub nie widać, bo są w
kości). W czasie pół roku, przed przykręceniem ząbków chyba już sie wie, czy
się śruby przyjęły, czy nie.

15. Data: 2005-12-17 04:05:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Daria" <m...@g...pl> wrote in message

> Czy nie lepiej sobie kupic samochod i zrobic sobie ladna szczeke?
> A na marginesie w New York jeden implant kosztuje $2000 i taniej czyli
> taniej
> niz w Polsze

to tylko implant, drugie tyle kosztuje jego odbudowa. chirurg z
ktorym wspolpracuje bierze np $1500 za implanta, a ja drugie tyle
za odbudowe.;)

iwon(k)a

16. Data: 2005-12-17 13:25:37

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> A ile potrzeba implantów żeby zrekonstruować wszystkie zęby?
> Na pewno tylko 32? ;)

na dole dwa, na gorze 4, na to protezy i caly komplet z glowy :)

iwon(k)a

17. Data: 2005-12-17 13:59:32

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Dec 2005 22:05:18 -0600, *Iwon(k)a* <news:do02po$8l2$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> to tylko implant, drugie tyle kosztuje jego odbudowa. chirurg z
> ktorym wspolpracuje bierze np $1500 za implanta, a ja drugie tyle
> za odbudowe.;)

To super masz pracę :-)

--
Kaja

18. Data: 2005-12-17 14:00:37

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 07:25:37 -0600, *Iwon(k)a* <news:do13kc$g3c$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> na dole dwa, na gorze 4, na to protezy i caly komplet z glowy :)

To ja dziękuję za takie wyjmowane protezy :-(

--
Kaja

19. Data: 2005-12-17 15:49:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wrote in message

> To ja dziękuję za takie wyjmowane protezy :-(

to dbaj o zeby- te swoje.

iwon(k)a

20. Data: 2005-12-17 15:49:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fri, 16 Dec 2005 22:05:18 -0600, *Iwon(k)a*

> To super masz pracę :-)

no, lubie to co robie :)

iwon(k)a

stały aparat ortodontyczny u 12 latka czy już?
porysowanie rogówki
przez chwile mialem zeza...
Wypadanie wlosow
cos nie tak z uchem