import nasion

1. Data: 2006-01-23 09:57:27

Temat: import nasion
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko

Jak wyglada sprawa imoprtu nasionek z USA na przykład
chodzi o odprawy fitosanitarne kwarantanny itp..??

Czy ktos z szanownych forumowiczów przerabiał ten problem??

Pozdrawiam słonecznie choć lodowato :))

Marek

2. Data: 2006-01-23 10:49:44

Temat: Re: import nasion
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi o odprawy fitosanitarne kwarantanny itp..??
>
> Czy ktos z szanownych forumowiczów przerabiał ten problem??

Dostawałem nasiona i cebulki ze Stanów.Do cebul dołączony musi być
certyfikat,który kosztuje do 20 dolców i do niczego nie służy, bo jak
cośj est zgniłe, to takie dojdzie.Czasem zdrowe też dojdzie jako zgniłe.
Nasina dostawałem bez żadnego papieru i żadnych kłopotów.
Częściej dostaję z Angli, również tam wysyłam.Przesyłki szybkie,nikt
w nich nie grzebie.
Czego szukasz tak daleko?
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-01-23 11:17:12

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nasina dostawałem bez żadnego papieru i żadnych kłopotów.
> Częściej dostaję z Angli, również tam wysyłam.Przesyłki szybkie,nikt

Pomidorów :))))

o łunie ełropejskom to sie nie pytam bo tu problemów niema..

Marek

4. Data: 2006-01-23 13:59:54

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomidorów :))))
>
> o łunie ełropejskom to sie nie pytam bo tu problemów niema..
>

> Marek

Czy to takie czerwone kulki, które bywają w skepach?
ozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2006-01-23 14:17:17

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to takie czerwone kulki, które bywają w skepach?
> ozdrawiam.Mirzan

No własnie niekoniecznie kulki i niekoniecznie czerwone :))))

a to co mnie zaciekawiło to jakos w naszych sklepach nieosiagalne :)))

Pozdrawiam

Marek

6. Data: 2006-01-23 14:27:49

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to takie czerwone kulki, które bywają w skepach?
> ozdrawiam.Mirzan

http://www.tomatobob.com/Heirloom%20Tomato%20Seed%20
Varieties.htm

tu jest pare ciekawych odmian...dlatego pozwoliłem sobie zapytac sie ;)))

Marek

7. Data: 2006-01-23 15:28:49

Od: " leon" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio korespondowałem z panią z Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i
Nasiennictwa w tej sprawie. Na nasiona nie potrzeba żadnych świadectw. bulwy,
cebule etc - świadectwo jest wymagane.

moje rododendrony
Optymistyczna prognoza pogody:)
Ujemna temperatura a rośliny.