indian summer priscilli presley

1. Data: 2006-10-28 12:42:43

Temat: indian summer priscilli presley
Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzywalam tych prefum (w zasadzie wody toaletowej) ladnych pare lat, czasem
zmieniajac, zawsze jednak wracalam do tego zapachu. Dla mnie niesamowity,
problem tylko w tym ze juz go nie ma :( Przestali produkowac, nawet w
sklepach nie maja juz zadnych resztek :( No i zaczelam poszukiwania czegos w
zastepstwie... co jak sie okazalo nie jest takie proste :[ Odwiedzam sephore
jak czesto sie da wachajac po 2,3 zapachy, ale...jak do tej pory NIC mi nie
odpowiada : /
Wiem wybredna jestem ;) ale moze Wy cos doradzicie? Cos co jest choc troche
w stylu indian summer, o podobnej nucie zapachowej? Jesli cos Wam przychodzi
do glowy to bede wdzieczna za rade ;)

Pozdrawiam
Statka

2. Data: 2006-10-28 13:01:45

Temat: Re: indian summer priscilli presley
Od: "Statka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm... wlasnie zajrzalam na allegro i coz widza moje oczy...

http://www.allegro.pl/item137048563_priscilla_presle
y_indian_summer_50_ml_od_s_s_.html

http://www.allegro.pl/item137484698_priscilla_presle
y_indian_summer_tester_50ml.html

http://www.allegro.pl/item137811254_okazja_indian_su
mmer_p_presley_tester_50_ml.html

myslicie ze to oryginaly? Znacie ktorys z tych sprzedawcow, mozecie polecic?

Pozdr
Statka

3. Data: 2006-10-29 07:42:59

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Statka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
Witaj:)

> [...]
mmer_p_presley_tester_50_ml.html

> myslicie ze to oryginaly? Znacie ktorys z tych sprzedawcow, mozecie

Zadnego ze sprzedawców nie znam. Nigdy u nich nie kupowalem.
Moge tylko napisac, ze jesli zakonczyli produkcje tych perfum, to skad
testery?? Nie reklamuje sie produktu wycofanego z produkcji:)
Dlatego jedyną metodą jest przeglądniecie ostatnich aukcji tych uzytkownikow
i zapytanie się osob, ktore u nich kupowaly te perfumy, czy naprawde jest z
nimi wszystko ok.
Przykladowo:
http://www.allegro.pl/item119084016_indian_summer_p_
presley_tester_50_ml_od_ss.html

I wyslij sobie pytanie do kilku osob, ktore kupily.
Bedziesz miala mniej wiecej rozeznanie.
Jesli ci tak zalezy na tych perfumach, to mysle ze napisanie kilku maili nie
zaszkodzi:D
Mozesz zerknac do wypowiedzi z wątku "Gucci pour homme z Allegro (
weryfikacja )" z dnia 15.10.2006r. Tam jest wzor takiego maila:)

--
Gabriel
http://www.avicodecs.pl/sigsoft/ <-- monitoring komputera STD i PRO

4. Data: 2006-10-29 15:39:39

Od: "duende" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyznam,że jakiś czas temu miałam identyczny problem z p.presley. Moim
uwielbianym zapachem był INDIVIDUELLE i też wycofali go z Polski. Wykupiłam
cały zapas w perfumeriach w Bydgoszczy, wystaw\rczylo mi na jakis czas i sie
skonczylo... Szukalam na allegro i na ebayu, znalazlam w Niemczech ale byl
problem z przeslaniem. No i nie mam.
Jakby ktos mial to prosze o info.
A Tobie zyczę owocnych poszukiwan!!

Pozdrawiam,
Gonia

> [...]
troche
> w stylu indian summer, o podobnej nucie zapachowej? Jesli cos Wam

Info dla zainteresowanych sexowną bielizną
paznokcie
HR cienie
Sprzedam śliczny, modny, firmowy kożuszek w okazyjnej cenie.
Sztuka bycia piękną - czyli każda kobieta może być Facetem