indukcja porodu

1. Data: 2002-07-03 15:25:41

Temat: indukcja porodu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam bardzo wazne dla mnie pytanie do was, otoz chodzi wlasnie o indukcje
porodu. Prawdopodobnie bedzie to u mnie przeprowadzone, bo jest juz 6 dzien po
terminie porodu, i jak na razie sie nie zapowiada, abym miala urodzic w
najblizszym czasie :(
W najblizszy piatek (to bedzie 8 dzien po terminie) mam sie zglosic do
szpitala.. i oni juz tam zaczna ze mna dzialac...
Chcialabym znac wasza opinie na temat inducji, jakie ona niesie za soba
ewentualne zagrozenia dla mojego dzidziusia. Bardzo sie martwie, czy wszystko
bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
Bardzo sie martwie.

Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2002-07-03 17:09:53

Temat: Re: indukcja porodu
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bardzo sie martwie.
>
> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Nie denerwuj się ,wszystko będzie ok.Miałam podobne problemy,poród był
ostatecznie "wywoływany".
Z dzieckiem wszystko w porządku.
Pozdrawiam.Kinga

3. Data: 2002-07-03 17:11:17

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:
> [...]
> terminie porodu, i jak na razie sie nie zapowiada, abym miala urodzic w

Lepiej porod zaindukowac okytocyna niz zbyt dlugo przenosic. Ale zalezy
to od wielkosci dziecka i innych parametrow. Z tresci postu wnioskuje,
ze to pierwszy porod. Spokojnie. Grunt to znalezc dobry szpital z mila
obsluga. Oni maja takich pacjentek na kopy. Bedzie dobrze.

> [...]
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??

Dla dzidziusia nie powinno, bo dla niego najlepszy porod to krotki
porod. Po stymulacji skurcze sa silniejsze i latwiej sie rodzi. Nawet
porody "naturalne" sa rowniez czesto wspomagane okytocyna.

> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Umyj okna :-). Znaczy sie lekki wysilek fizyczny polaczony z gimnastyka.

--
Pozdrowionka
__

4. Data: 2002-07-03 17:45:47

Od: " " <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Odrobina seksu też nie zaszkodzi :-) Oczywiście w miarę możliwości...

5. Data: 2002-07-04 04:50:35

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> Bardzo sie martwie.
>
> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Pewnie doskonale wiesz jak się wyznacza przewidywany termin porodu.
Czy jesteś pewna, że w Twoim przypadku, jest on prawdziwym terminem. U mnie
różnica była dość znaczna i gdybym zgodziła się na indukcję wtedy, kiedy
stado lekarzy na mnie naciskało (kłaniam się brygadzie ze Słupska, obecnie
Ustki), mały poszedłby do cieplarki (indukcję chcieli robić, kiedy
normalnie - nie literalnie - był 34/35 tydzień ciąży).

A samej indukcji nie ma się co bać. Po prostu potraktują Cię oksytocyną z
kroplówki (skoro Twój organizm sam jej nie produkuje w danym momencie, lub
produkuje jej za mało). Plus mogą założyć np. Prepidil (taki żel) na szyjkę
macicy, co by chciała się rozwierać.

Z domowych sposobów - oprócz seksu, położna poradziła aby stymulować sutki -
ich pocieranie powoduje wydizelanie się oksytocyny. Czasem skutkuje.

pozdr.
Asmira

6. Data: 2002-07-04 07:57:24

Temat: Odp: indukcja porodu
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo sie martwie, czy wszystko
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
> Bardzo sie martwie.

Nie martw się. Urodziłam w ten sposób dwójkę dzieci. Jeden poród był
prowokowany na dwa tygodnie przed terminem, a drugi na trzy dni przed
przewidywanym terminem. Dzieciaczki urodziły sie zdrowiuteńkie :-), czego i
Tobie serdecznie życzę.

pozdrawiam
beata
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę

Ł U S Z C Z Y C A
BERLIN / szukam lekarza z j.polskim
lexotan
Płyn do wykrywania wód płodowych.