Strona główna Grupy pl.sci.medycyna indukcja porodu

Grupy

Szukaj w grupach

 

indukcja porodu

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 6


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2002-07-03 15:25:41

Temat: indukcja porodu
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam bardzo wazne dla mnie pytanie do was, otoz chodzi wlasnie o indukcje
porodu. Prawdopodobnie bedzie to u mnie przeprowadzone, bo jest juz 6 dzien po
terminie porodu, i jak na razie sie nie zapowiada, abym miala urodzic w
najblizszym czasie :(
W najblizszy piatek (to bedzie 8 dzien po terminie) mam sie zglosic do
szpitala.. i oni juz tam zaczna ze mna dzialac...
Chcialabym znac wasza opinie na temat inducji, jakie ona niesie za soba
ewentualne zagrozenia dla mojego dzidziusia. Bardzo sie martwie, czy wszystko
bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
Bardzo sie martwie.

Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Pozdrawiam
Ania

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także

2. Data: 2002-07-03 17:09:53

Temat: Re: indukcja porodu
Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:718b.00007481.3d231773@newsgate.onet.pl...
> Witajcie!
> Mam bardzo wazne dla mnie pytanie do was, otoz chodzi wlasnie o indukcje
> porodu. Prawdopodobnie bedzie to u mnie przeprowadzone, bo jest juz 6
dzien po
> terminie porodu, i jak na razie sie nie zapowiada, abym miala urodzic w
> najblizszym czasie :(
> W najblizszy piatek (to bedzie 8 dzien po terminie) mam sie zglosic do
> szpitala.. i oni juz tam zaczna ze mna dzialac...
> Chcialabym znac wasza opinie na temat inducji, jakie ona niesie za soba
> ewentualne zagrozenia dla mojego dzidziusia. Bardzo sie martwie, czy
wszystko
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
> Bardzo sie martwie.
>
> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??
>
> Pozdrawiam
> Ania

Nie denerwuj się ,wszystko będzie ok.Miałam podobne problemy,poród był
ostatecznie "wywoływany".
Z dzieckiem wszystko w porządku.
Pozdrawiam.Kinga



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


3. Data: 2002-07-03 17:11:17

Temat: Re: indukcja porodu
Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora



a...@p...onet.pl wrote:
> Mam bardzo wazne dla mnie pytanie do was, otoz chodzi wlasnie o indukcje
> porodu. Prawdopodobnie bedzie to u mnie przeprowadzone, bo jest juz 6 dzien po
> terminie porodu, i jak na razie sie nie zapowiada, abym miala urodzic w
> najblizszym czasie :(

Lepiej porod zaindukowac okytocyna niz zbyt dlugo przenosic. Ale zalezy
to od wielkosci dziecka i innych parametrow. Z tresci postu wnioskuje,
ze to pierwszy porod. Spokojnie. Grunt to znalezc dobry szpital z mila
obsluga. Oni maja takich pacjentek na kopy. Bedzie dobrze.

> Chcialabym znac wasza opinie na temat inducji, jakie ona niesie za soba
> ewentualne zagrozenia dla mojego dzidziusia. Bardzo sie martwie, czy wszystko
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
> Bardzo sie martwie.

Dla dzidziusia nie powinno, bo dla niego najlepszy porod to krotki
porod. Po stymulacji skurcze sa silniejsze i latwiej sie rodzi. Nawet
porody "naturalne" sa rowniez czesto wspomagane okytocyna.

> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Umyj okna :-). Znaczy sie lekki wysilek fizyczny polaczony z gimnastyka.

--
Pozdrowionka
____________________________________________________
__
Pawel Boguszewski
mailto:p...@1...onet.pl
Just remove 1234 from my email (spam protector)

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


4. Data: 2002-07-03 17:45:47

Temat: Re: indukcja porodu
Od: " " <z...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Odrobina seksu też nie zaszkodzi :-) Oczywiście w miarę możliwości...

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


5. Data: 2002-07-04 04:50:35

Temat: Re: indukcja porodu
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> W najblizszy piatek (to bedzie 8 dzien po terminie) mam sie zglosic do
> szpitala.. i oni juz tam zaczna ze mna dzialac...
> Chcialabym znac wasza opinie na temat inducji, jakie ona niesie za soba
> ewentualne zagrozenia dla mojego dzidziusia. Bardzo sie martwie, czy
wszystko
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
> Bardzo sie martwie.
>
> Moze ktos zna jakis domowy sposob na wywolanie porodu??

Pewnie doskonale wiesz jak się wyznacza przewidywany termin porodu.
Czy jesteś pewna, że w Twoim przypadku, jest on prawdziwym terminem. U mnie
różnica była dość znaczna i gdybym zgodziła się na indukcję wtedy, kiedy
stado lekarzy na mnie naciskało (kłaniam się brygadzie ze Słupska, obecnie
Ustki), mały poszedłby do cieplarki (indukcję chcieli robić, kiedy
normalnie - nie literalnie - był 34/35 tydzień ciąży).

A samej indukcji nie ma się co bać. Po prostu potraktują Cię oksytocyną z
kroplówki (skoro Twój organizm sam jej nie produkuje w danym momencie, lub
produkuje jej za mało). Plus mogą założyć np. Prepidil (taki żel) na szyjkę
macicy, co by chciała się rozwierać.

Z domowych sposobów - oprócz seksu, położna poradziła aby stymulować sutki -
ich pocieranie powoduje wydizelanie się oksytocyny. Czasem skutkuje.

pozdr.
Asmira

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


6. Data: 2002-07-04 07:57:24

Temat: Odp: indukcja porodu
Od: "beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo sie martwie, czy wszystko
> bedzie w porzadku, czy dzidzius bedzie zdrowy, czy nic mu nie zagraza??
> Bardzo sie martwie.

Nie martw się. Urodziłam w ten sposób dwójkę dzieci. Jeden poród był
prowokowany na dwa tygodnie przed terminem, a drugi na trzy dni przed
przewidywanym terminem. Dzieciaczki urodziły sie zdrowiuteńkie :-), czego i
Tobie serdecznie życzę.

pozdrawiam
beata
--

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę
i mądrość bym potrafiła te rzeczy rozróżnić."



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Ł U S Z C Z Y C A
BERLIN / szukam lekarza z j.polskim
lexotan
Płyn do wykrywania wód płodowych.
Pieczywo Wasa, chipsy

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Lekarska mafia: mafiozi żałnierzyki Marak Dudziak i Anna Skibińska - opinia
Uwaga chirurg-naczyniowiec Olejczyk Michał Katowice ul. Graniczna.
miłość z litości
back to the future cz. 1458751874315
aA

zobacz wszyskie »



  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X