informacja dla Warszawy i okolic

1. Data: 2003-10-09 17:19:45

Temat: informacja dla Warszawy i okolic
Od: "TEST" <k...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupe.
Poniżej zamieszczam post jaki dotarł do mnie dzisiaj. Być może ktoś
skorzysta z owego zaproszenia.

Od: "Agnieszka Dzieduszycka" <
k...@p...com.pl

Do: <undisclosed-recipients:>
Temat: wahadełko i homeopatia

Ostatnio coraz więcej osób interesuje się różnymi metodami leczenia,
które naukowo są trudne do zdefiniowania i zbadania. Coraz trudniej jest
samemu stwierdzić na ile i czy w ogóle niektóre z tych metod są
bezpieczne. Wielu moich znajomych przychodzi do mnie z pytaniami, na
które nie potrafię odpowiedziedź. Dlatego pomyślałam, że najlepiej będzie
wysłuchać osoby, która ma na temat homeopatii, bioenergoterapii i
różnych innych niekonwencjonalnych stosowanych metod leczenia wiele do
powiedzenia.
Chciałabym zaprosić wszystkich zainteresowanych na spotkanie z Robertem
Tekieli, który przestudiował dogłębnie problem homeopatii, rozpoznawania
chorób wahadełkiem, bioenergoterapii etc. Robert opiera swoje
wystąpienia na podstawie własnych doświadczeń oraz badań i opinii
fachowców i specjalistów w ww dziedzinach.
Spotkanie odbędzie się 20.10. o godz. 19:00 w klasztorze Ojców
Dominikanów na ul.Freta, w salce Św.Dominikańskich. Wejście przez
zakrystię lub z lewej strony budynku klasztornego.
Agnieszka Dzieduszycka

2. Data: 2003-10-09 18:01:50

Temat: Re: informacja dla Warszawy i okolic
Od: "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 9 października 2003 19:19:45 TEST napisał/a w wiadomości
Uwaga - adres ANTISPAM - zobacz stopkę listu!

> Od: "Agnieszka Dzieduszycka" <
> Temat: wahadełko i homeopatia

Jesli ktoś jest zainteresowany tą tematyką to zapraszam również do
Biuletynu Sceptycznego, którego adres znajduje się w stopce mojego listu.

Zapraszam również na mailową listę sceptyków, na której odbywają się
dyskusje na temat własnie różnych takich dziwactw, jak homeopatia czy
różdżkarstwo - dziwactw czasami śmiesznych a czasami niebezpiecznych. Aby
się zapisać na listę sceptyków wystarczy wysłać pustego maila na adres

s...@y...com

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl