ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1. Data: 2003-10-08 12:57:10

Temat: ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: a...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

Celem Fundacji jest wspieranie działalności dążącej do wyrównania szans
wszystkich ludzi, a szczególnie osób niepełnosprawnych w obszarze kultury,
nauki, sportu i rekreacji oraz zawodowym.
Cel ten chcemy realizować również poprzez organizację zajęć sportowych dla
niepełnosprawnych.
Mamy ogromną przyjemność zaprosić wszystkie osoby niepełnosprawne z
województwa śląskiego, które potrafią pływać na bezpłatne zajęcia basenowe.
Zajęcia te odbywają się w Zabrzu w Miejskim Zakładzie Kąpielowym (bez barier
architektonicznych) przy ul. Plac Krakowski 10 we wtorki od godziny 20.00 do
22.00.
Szczegółowe informacje można uzyskać pisząc na adres f...@t...org.pl
lub dzwoniąc pod numer tel.0502928777
www.tacysami.org.pl
Pozdrawiam
Agata Kopeć

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-10-09 07:48:17

Temat: Re: ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: "Leszek Maziarz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie praktyczne: czy ktos pomyslal, aby tam na miejscu byly zorganizowane
wozki dla ON ?
Bo nagminnie zapomina sie, ze w tym przypadku samo usuniecie barier nie
wystarcza: czesc ludzi porusza sie na wozkach, ktore nie nadaja sie do
wjazdu na basen (wilgoc) lub np. musi zdjac w szatni aparaty albo protezy i
jakos dostac sie na basen

LM

3. Data: 2003-10-09 08:41:52

Od: "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek, 9 października 2003 09:48:17 Leszek Maziarz napisał/a w
wiadomości news:4395-1065685704@213.17.164.114
Uwaga - adres ANTISPAM - zobacz stopkę listu!

> [...]
> wjazdu na basen (wilgoc) lub np. musi zdjac w szatni aparaty albo protezy i

Ja miałem z tym śmieszną przygodę, jak poszedłem pierwszy raz od lat
na basen na Warszawiance. Zanim poszedłem na basen, to postanowiłem
się zorientować i zapytać. Przychodzę to kasy i mówię tak:

- Chciałbym popływać, ale mam problem związany z moim kalectwem - otóż
jak zdejmę aparaty, to nie bardzo mam jak się przedostać z szatni do
basenu... Czy w takiej sytuacji ktoś mógłby mi pomóc? Może jakieś
krzsło na kółkach by było, albo coś takiego...

Na co pani w kasie, wyraźnie mocno zakłopotana:

- To znaczy... ja nie wiem... my tylko mamy wózki inwalidzkie...

Od tego czasu chadzam tam zarówno ze znajomymi (wejście dla znajomego
za darmo, dla mnie 50%) jak i sam - bez problemu daję sobie radę!

Brawo Warszawianka! W dodatku bardzo czysto!

Adam Pietrasiewicz
Redaktor Biuletynu Sceptycznego
http://www.biuletynsceptyczny.z.pl
Mój adres priv http://www.cerbermail.com/?DQr0g2Y88R

---
Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka http://www.amsoft.com.pl/golabek

4. Data: 2003-10-10 09:42:31

Od: "Leszek Maziarz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <t...@p...adres.e-mail>
napisał w wiadomości news:YNCGBC09102003104152nqcvrg@cbyobk.pbz...
/.../
> [...]
> za darmo, dla mnie 50%) jak i sam - bez problemu daję sobie radę!
>
> Brawo Warszawianka! W dodatku bardzo czysto!

To pewnie sie wczesniej czy pozniej spotkamy - bo ja tez tam bywam
nierzadko - moze sie kiedys umowimy na to slynne piwo ;-) - naprzeciwko
Warszawianki jest całkiem niezła knajpka.
Polecam jeszcze (teraz chyba w remoncie) centrum odnowy na Warszawiance -
co prawda tam akurat tak do końca to nie pomysleli i wozkiem nie jest tak
prosto sie obracac - ale do lazni parowej mozna wjechac bez problemu, pod
niektore prysznice takze - a w przypadku innych saun zawsze chetnie ktos
pomoze - zreszta wiekszosc ludzi z obslugi tez jest bardzo zyczliwa.

Tak na marginesie - w Gorze Kalwarii jest takze basen z wozkami, tam ON
wchodza za darmo.

z pozdrowieniami dla wszystkich plywakow

LM

ZAJĘCIA BASENOWE DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Zasłyszane
Re: Propozycje cięć wicepremiera Hausnera: Renty do kontroli
Odp: Renty i co się należy...
Re: Renty i co się należy...