[inne] BABY co z Wami !!!

1. Data: 2004-08-01 18:24:14

Temat: Re: [inne] BABY co z Wami !!!
Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cgnrpr$7h5$1@news.onet.pl...
> Jest mi smutno, co się tu dzieje ? Czy my tu jesteśmy, żeby się kłócić?
Chcę
> tylko powiedzieć w imieniu swoim i nieobecnej a wywołanej do odpowiedzi
> Moniki z Rybnika, że też doświadczyłyśmy słów krytyki pod swoim adresem.
Ja
> [...]
> takie posty, tylko po co ? Zrozumiałyśmy, że to tylko w celu
uporządkowania
> zasad obowiązujących na grupie i choć nie było nam miło, to na nikogo się
> nie obrażałyśmy i staramy się dalej być miłe dla każdego. Chyba jesteśmy
tu
> w innym celu niż słowne przepychanki.
> Staram się zrozumieć, że czasem brakuje cierpliwości niektórym osobom. A
tu
> jesteśmy tylko dla przyjemności.
> Pozdrawiam i życzę wszystkim więcej cierpliwości i życzliwości, dla dobra

Jedyne co dziś mi ściągnęlo to jakieś słowne przepychanki, aż sie nie chce
czytać
Pozdrawiam
Ksantypa ( Renata ) z Zielonej Góry

1. Data: 2004-08-27 16:58:55

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najbardziej sie zgadzam - tylko prosze mi tu nie pisac, ze to w stylu
"ja tez poprosze" :)))), bo doskonale o tym wiem i sypie popiol na glowe,
ale nie moglam sie opanowac :)))), bo Krysia to tak ladnie napisala.
Pozdrawiam Eva

1. Data: 2004-08-27 18:05:51

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Krysiu popieram Cię całkowicie, od wczoraj z przerażeniem czytam co się tu
dzieje!!!
Małgorzata
Pozdrawiam z Pszczyny

1. Data: 2004-08-27 19:23:38

Od: "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krystyna z Rybnika
>
> wlasnie,na zadna z prosb nie ma tyle odpowiedzi co na obelgi .myslalam ze
ta grupa jest po to aby nam bylo latwiej

1. Data: 2004-09-01 10:33:40

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, ja jeszcze nie umarłam i jestem obecne - odziwo - jesli kiedys coś
napisałam odnośnie próśb na priv - bo chyba o tym mowa, to na pewno nikogo
nie obraziłam, a poprostu przypomnialam o zasadach tu panujacych, bo sama
kiedys tego doswiadczylam, a jesli chodzi o jakies wzorki co juz "x" - raz
sie powtarza to poprostu kieruje na archiwum a nikogo nie obrazam i nawet
podaje czasem link jak mam czas wyszukac.

Mialo mnie nie byc tutaj od 1.09. ale jeszcze net mi dziala, no i ładne
rzeczy wyczytuje tutaj o sobie.

Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-09-01 19:55:30

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko, napisałam do Ciebie i poczta wraca.
Nie wiesz dlaczego?

Krystyna z Rybnika

[druty] francuskie skróty i słownictwo
Wzór na koszyczki szydełkowe SZUKAM!!!