[inne] Pasmenterie netowe -zapytanie

1. Data: 2006-01-24 07:38:52

Temat: [inne] Pasmenterie netowe -zapytanie
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Czaje sie na zakup w Internetowej 'Dianie', ale nigdzie nie podaja
kosztow przesylki.Wyslalam maila z apytaniem, ale przypuszczam, ze od
Was uzyskam odpowiedz szybciej ;)

Jakie macie doswiadczenie z ta pasmanteria ?

Pozdrawiam
Asia

2. Data: 2006-01-24 14:30:35

Temat: Re: [inne] Pasmenterie netowe -zapytanie
Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisal w wiadomosci
> [...]
> odpowiedz szybciej ;)
>
> Jakie macie doswiadczenie z ta pasmanteria ?

Moze podaj adres tej strony to zobaczymy co to za pasmanteria?
Osobiscie polecam Wojtka, sprawdzony wielokrotnie! www.Wojtek.com.pl
Pozdrówki
HaNo

3. Data: 2006-01-24 16:01:38

Od: "Abulinka " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@a...net> napisał(a):

> [...]
> Was uzyskam odpowiedz szybciej ;)
>
> Jakie macie doswiadczenie z ta pasmanteria ?

Polecam www.mulinka.pl
Dwa razy zamawiałam i wszystko było ok :)

Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2006-01-24 20:45:44

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Chodzilo mi o http://www.wloczki.pl/ Maja nazwe 'Diana', moze to
wprowadzilo zamieszanie. Odpisano mi, ze cena sie wyswietli przy
zamowieniu. Troche to uciazliwe, ale co tam ;)
Chodzi mi o wloczke, wiec nie kazda netowa pasmanteria ja posiada.
Dzieki dziewczyny ! Do 'Wojtka' zaraz zajrze i porownam ceny.

Pozdrawiam
Asia

5. Data: 2006-01-24 21:53:40

Od: "Bieta " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@a...net> napisał(a):

> [...]
> Was uzyskam odpowiedz szybciej ;)
>
> Jakie macie doswiadczenie z ta pasmanteria ?

Żeby Cię "pognębić" ;-)
inne netowe, sprawdzone pasmanterie:

www.wloczka.pl
www.wloczki.pl
www.mulinka.pl
www.niteczka.pl
www.swiathaftu.olsztyniak.pl
www.kolorowymotek.pl
www.wloczka.abc.pl
www.apmar.pl
vsv.cz/shop.php?l=p

6. Data: 2006-01-24 23:28:18

Od: "basik b...@p...onet.pl" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny ja mam pytanie o niteczkę, jak długo się tam czeka i jakie macie o
niej opinie. Oni mają w ofercie nici Hamera w największej gamie kolorystycznej
a ja bardzo lubię z nich robić serwetki. Podzielcie się swoimi opiniami na
temat tej pasmanterii, bardzo proszę:) Pozdrawiam
Basia

7. Data: 2006-01-25 09:22:17

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a):
> Chodzilo mi o http://www.wloczki.pl/ Maja nazwe 'Diana', moze to
> wprowadzilo zamieszanie. Odpisano mi, ze cena sie wyswietli przy
> zamowieniu. Troche to uciazliwe, ale co tam ;)

No widzisz :) ja w tym sklepie zamawialam juz kilka razy i nie mam
zadnych zastrzezen - kontakt blyskawiczny, wysylka tez, w razie
watpliwosci pan dzwoni i pyta co ma zrobic.
Z kolei chwalony tu wojtek mial w moim przypadku dwie wtopy ;) (i to
przy jednym zamowieniu) co prawda skonczylo sie dobrze, ale jakis taki
niesmak pozostal.

th

(szydełko) Maleństwa
xxx POMOCY
[szydelko] linki dla milosniczek lalek
XXX link - Krzywe domki, krzywe okna, grube damy
Witam! Dot. Aukcji na allegro