[inne] bambusowe rączki do torebki

1. Data: 2005-02-10 15:02:18

Temat: Re: [inne] bambusowe rączki do torebki
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Tak cos mi po glowie chodzi, ze kieeeedys widzialam takie raczki w
pasmanterii na... Zlotej? Na tej malej uliczce miedzy rotunda a domami
centrum, w Warsiawce, oczywiscie. Ale pewna nie jestem, tylko misie tak
mentnie przypomina.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-11 07:26:03

Temat: Re: [inne] i metalowe rączki do torebki
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja sie 'podepne" i zapytam gdzie najlepiej kupowac metalowe raczki na
> przyklad takie jak te?
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=70827&PhotoID=637411
> (http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rub
rID=70827&PhotoID=637410)
> Pozdrawiam
> Pusia zakawowana od rana

Te drugie ( bo pierwsze foto nie najdieno ;)) można kupić w sklepie z
artykułami kaletniczymi, być może są też w akcesoriach szewskich.

Kasia

1. Data: 2005-02-11 08:26:08

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl (Kot) napisał(a):

> Tak cos mi po glowie chodzi, ze ...

KOT!!! KOT!!! JAK ZYJESZ? Jak Zocha?
Nie uwierzysz, ale myslaalm o Tobie ostatnio :)).

Fajnie znowu Cie widziec na forum, chociaz pewnie nie bedzie tak czesto jak
przedtem :).

Pozdrawiam serdelecznie

--
Uka P. ucieszona

1. Data: 2005-02-11 08:59:07

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasmanterii na... Zlotej? Na tej malej uliczce miedzy rotunda a domami
> centrum, w Warsiawce, oczywiscie. Ale pewna nie jestem, tylko misie tak

Dzięki :)
ja co prawda nie bywam w Warsiawce, ale może zapodam kuzynce... o ile ją
przekonam że takie torebki są fajne i że ona też chce taką mieć (co akurat
trudne nie bedzie) i że chce się jej iść na zakupy (z tym będzie gorzej) :)

A przy okazji gratulacje i życzę zdrówka Tobie i maleństwu :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('") jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu

1. Data: 2005-02-11 09:51:03

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:

> KOT!!! KOT!!! JAK ZYJESZ? Jak Zocha?
> Nie uwierzysz, ale myslaalm o Tobie ostatnio :)).

No zyje jakos, zapasy snu sa juz na wyczerpaniu, ale jeszcze sie
trzymamy ;) Zochna ma sie swietnie, wczoraj ja wazylam, w ciagu tygodnia
utuczyla sie o 40 dag, wow, mam nadzieje, ze troche przystopuje, bo
wydawalo misie, ze mam zapasy ciuchow na pol roku, a sie okaze, ze na
miesiac ;)) Ale za to wyssala juz ze mnie prawie 4 kilogramy i tu tez
mam nadzieje, ze przystopuje, bo w szybkim casie zapasy misie skoncza
(choc duzo ich ;)), maz juz jojczy, ze zaczynam wygladac jak Paryzanka,
a ja sie ciesze po katach, ze jeszcze troche i bede mogla nosic ciuchy
na charcie sylwetki ;)

> Fajnie znowu Cie widziec na forum, chociaz pewnie nie bedzie tak czesto jak
> przedtem :).

No wlasnie, niestety, doba ZNOW misie skrocila, niech to licho...

> Pozdrawiam serdelecznie

Oczywiscie wyobraznia zadzialala i zobaczylam najpierw taka tlusta
kielbaske, ktora nagle przeistoczyla sie w noge mojego dziecka, cala w
sliczne faldki ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-11 09:53:02

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> A przy okazji gratulacje i życzę zdrówka Tobie i maleństwu :)

A dziekujemy bardzo, dzidzia macha lapka ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-02-20 08:22:02

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wtajcie,
z powodu niecierpliwych, chcialam powiedziec, ze pamietam o lapkach
Wylatuje 27.02 (tak pozno, bo musze ustawic jeszcze
dziewczyny w firmie, nie tylko w Warszawie) a wracam 31.03. Jesli uda mi sie
lapki spakowac do plecaka, beda "od razu", jesli bede musiala je wyslac
paczka, beda "troszke" pozniej. Zastanawiam sie jeszcze jak je
"rozdystrybuowac", nie wykluczam allegro, oczywiscie beda wtedy zdjecia.
Zatem prosze o odrobine cierpliwosci

pozdrawiam--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')