[inne] bambusowe rączki do torebki

1. Data: 2005-02-10 08:31:09

Temat: [inne] bambusowe rączki do torebki
Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i słonecznie :)
Mam do Was pytanko :) da sie gdzieś internetowo albo naziemnie, najlepiej w
Olsztynie, kupić bambusowe rączki do torebek? Widziałam świetną torebkę z
milutkiego futerka z takimi właśnie rączkami. Bywają też w gazetach wzorki
na torebki robione na drutach lub szydełku z takimi rączkami. Da się to juz
gdzieś u nas kupić? Marzy mi sie torebka, której nikt inny mieć nie będzie
;)
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('") jeśli chcesz do mnie napisać,usuń co nieco z adresu

1. Data: 2005-02-10 08:59:36

Temat: Re: [inne] bambusowe rączki do torebki
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedyne bambusowe raczki widzialam w Bocianie (Warszawa, Galeria Mokotow) i
byly koooooosmicznie drogie (chyba ok 60,-)
Przyznam sie szczerze, ze zaraz jade do Indonezji i Tajlandii. Juz przy
pierwszym pobycie mialam ochote na duuuuzy zakup tego towaru ale nie
starczylo mi czasu :) Wracam w kwietni i jak slonce na niebie! kupie tego
duuuuzo, bo sama mam ochote na kilka torebek :)
juz kiedys o tym pisalam, ale wtedy z przyczyn remontoeych nie doszlo do
wyjazdu

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

1. Data: 2005-02-10 09:01:46

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli macie pomysl co do optymalnego wymiaru to prosze o podpowiedz
wiem, ze osiagalne sa tez ratanowe kolka :)

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

1. Data: 2005-02-10 10:14:16

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> jedyne bambusowe raczki widzialam w Bocianie (Warszawa, Galeria Mokotow) i
> byly koooooosmicznie drogie (chyba ok 60,-)

uuuuuu strasznie drogo, za tyle to razem z torebką pewnie można kupić

> [...]
> starczylo mi czasu :) Wracam w kwietni i jak slonce na niebie! kupie tego
> duuuuzo, bo sama mam ochote na kilka torebek :)

a czy to jest propozycja? :)))))

ta torebka, którą widziałam była mniej wiecej formatu A5 (kartka z zeszytu),
moze troszke więcej, a rączki to był łuk wysokości jakieś 10-15 cm.
inne wymiary zobaczę w Sandrze, w którymś numerze były fajne torby. ale to
dopiero po południu, wiec jutro napiszę

, ,

1. Data: 2005-02-10 10:29:10

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy to jest propozycja? :)))))

tak to jest propozycja :) i od razu mowie, ze nie zamierzam sie na tym
wzbogacic :)

--
Honorata Kulesza (/(/
honkul maupa o2.pl ( ' ')

1. Data: 2005-02-10 10:35:36

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Honorku

Czy zamierzasz zrobic wieksze zakupy w tej Tajlandii? Bo jakbys kupiła
jakies fajne rzeczy w postaci kolek bambusowych czy np wlóczki jedwabnej
itp. i wystawila to np. na allegro to by bylo fajnie.

K.

1. Data: 2005-02-10 10:40:40

Od: "kroowka" <k...@t...pl_usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> tak to jest propozycja :) i od razu mowie, ze nie zamierzam sie na tym
> wzbogacic :)

To ja juz poleciałam na priva :)
Olcia

1. Data: 2005-02-10 10:46:26

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jade tam do racy troszke, ale nie zamierzam odmawiac sobie przyjemnosci ;)
na 100% pozukiwac bede gadzetow z naszego kregu zainteresowan. Moze nawet
uda mi sie na bierzaco wrzucic kilka fotek do albumu na 7ya :D

1. Data: 2005-02-10 10:50:52

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ha ha
pamietajcie, ze mam limit bagazu 25kg :)
zamierzam nabyc 2 do 3 modeli (ksztalt) raczek,
szukam inspiracji co do rozmiarow

1. Data: 2005-02-10 14:30:36

Temat: Re: [inne] i metalowe rączki do torebki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja sie 'podepne" i zapytam gdzie najlepiej kupowac metalowe raczki na
przyklad takie jak te?
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=70827&PhotoID=637411
(http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rub