insekty

1. Data: 2004-05-29 21:53:17

Temat: insekty
Od: "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety... wprowadziłem, się i okazało się iż mieszkanie bylo zamieszkane
przez lokatorów niezwykle niechętnie się wyprowadzających. Są szczupłe z
dwoma czułkami, noszą pod odwłokami larwy i osiągają 2cm. Niestety,
spółdzielni mieszkaniowej sanepidem straszenie nie rusza ni ciut. A
niektórzy sąsiedzi się z robactwem solidaryzują i totalna dezynsekcja
możliwa by była chyba tylko pod nakazem sądowym. Jedynym rozwiązaniem jest
usuwanie robactwa trutkami działającymi okresowo. Co byście polecili?
Podobno jakiś żel istnieje. Nie wiecie czego używa się profesjonalnie do
dezynsekcji?

Btw. Uszczelniłem mieszkanie, wyczyściłem wszystko co się dało wyprowadzając
meble z pomieszczeń i nie zostawiam nigdzie nawet okruszka żywności, mimo to
SĄ!

Pozdrawiam
Przemek

1. Data: 2004-06-01 14:30:56

Temat: Re: insekty
Od: "Krzysztof" <k...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek Kotowski" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

I beda jeszcze dlugo, ale jak bedziesz kosekwentny i bedziesz pryskal
wszelkie zakamarki sumiennie przez dluzszy czas, 6 miesiecy min. to po tym
czasie moze zaczna omijac twoje mieszkanie.

1. Data: 2004-06-01 19:04:59

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam 'Szklarniak' w sklepie ogrodniczym.
Lepiej używać maski!
JaC

> I beda jeszcze dlugo, ale jak bedziesz kosekwentny i bedziesz pryskal
wszelkie zakamarki sumiennie przez dluzszy czas, 6 miesiecy min. to po tym
czasie moze zaczna omijac twoje mieszkanie.

?????????
sprzet do zabudowy
OKNA PCV
jak wypadają jakościowo produkty agd firmy...
Rurka 1 calowa?