internetowe kartki świąteczne??

1. Data: 2003-12-16 10:04:49

Temat: internetowe kartki świąteczne??
Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!!!
Wiem, że nie jest to pytanie strikte dotyczące tematyki tej grupy
dyskusyjnej, ale nie wiedziałam gdzie napisać.
Mianowicie szukam stron internetowych z e-kartkami o tematyce
Bożonarodzeniowej, wiem wiem jest tego pełno. Tylko, że mnie interesują
kartki o tematyce religijnej a nie jakieś śmieszne czy też rozebrane
Mikołaje lub Renifery.
Jeżeli ktoś wie gdzie tego szukać to proszę o podanie linków.

Z góry dziękuję za pomoc.
Życzę spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia :o)

Pozdrawiam
Baja

2. Data: 2003-12-16 12:27:21

Temat: Re: internetowe kartki świąteczne??
Od: "Mariusz T." <m...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-16 11:04, Baja napisał(a) :

> [...]
>
> Z góry dziękuję za pomoc.
> Życzę spokojnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia :o)

Chwila zastanowienia, i proszę, nawet bez googla się obeszło:
http://www.opoka.org/kartki.php

Ale, jeśli już Ci pomogłem, to wyrażę też swoją opinię - nie rób tego.
Jak już chcesz komuś zrobić przyjemność, czy wyrazić swoją pamięć, to
napisz zwykłą kartkę pocztową, zadzwoń, jeśli nie naprawdę nie ma innego
kontaktu - wyślij zwykłego maila z kilkoma ciepłymi słowami. Przed
świętami zawsze lata tyle wszelkiego rodzaju cudacznych kartek/flashy że
aż strach otwierać pocztę.

Kurde, chyba naczytałem się ostatnio "Krzemowego Remedium" i mi nim
odbija...

Pozdrawiam/Mariusz

3. Data: 2003-12-16 13:12:13

Od: "Baja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chwila zastanowienia, i proszę, nawet bez googla się obeszło:
> http://www.opoka.org/kartki.php
Już mam i to właśnie tą stronkę, ale bardzo serdecznie dziękuję.

> [...]
> napisz zwykłą kartkę pocztową, zadzwoń, jeśli nie naprawdę nie ma innego
> kontaktu - wyślij zwykłego maila z kilkoma ciepłymi słowami.
Wysyłam zwykłe kartki, ale do niektórych osób mogę wysłać życzenia tylko
pocztą elektroniczną.

>Przed świętami zawsze lata tyle wszelkiego rodzaju cudacznych kartek/flashy
że aż strach otwierać pocztę.
No tutaj to masz rację. Chodź z drugiej strony ja zanim otworzę załącznik
najpierw sprawdzam nadawcę, a jak mam jakieś wątpliwości to wywalam do
kosza.
> Kurde, chyba naczytałem się ostatnio "Krzemowego Remedium" i mi nim
> odbija...
>
> Pozdrawiam/Mariusz
Również pozdrawaim i życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia.
Baja

Z rodzina najlepiej na zdjeciu...
Moja rodzina sie wali !!!!- długie
Swiateczne porady dla nazych milusinskich :)
Dom Pomocy - Alzhaimer
test