interpretacja snu

From: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: interpretacja snu
Date: Fri, 21 Feb 2003 17:14:01 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pd98.jeleniag.sdi.tpnet.pl

Mojej mamie ostatnio przysniła sie moja była dziewczyna (byłem z nią 3
lata) z która nie spotykam sie juz od 7 miesiecy (widze ją raz na miesiąc).
Opis snu podany przez moja mame : spotykam ją w sklepie i widze jak
strasznie schudła wygladała jak anorektyczka rozmawiałam z nia przez
chwilke i potem wszedłeś ty (ja) a ona jak ciebie zobaczyła to upadła nagle
na ziemie i sie nie ruszała. W tym momecie przebudziła sie i nie mogła dalej
spać. Dodam ze ja i moja mama bardzo sporadycznie widujemy moja byłą.
Czy to coś znaczyło?

Czy ktos jest w stanie zinterpretowac ten sen ?

--
Pozdrawiam Ptaq !!!!