interpretacja snu

1. Data: 2003-02-21 16:14:01

Temat: interpretacja snu
Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojej mamie ostatnio przysniła sie moja była dziewczyna (byłem z nią 3
lata) z która nie spotykam sie juz od 7 miesiecy (widze ją raz na miesiąc).
Opis snu podany przez moja mame : spotykam ją w sklepie i widze jak
strasznie schudła wygladała jak anorektyczka rozmawiałam z nia przez
chwilke i potem wszedłeś ty (ja) a ona jak ciebie zobaczyła to upadła nagle
na ziemie i sie nie ruszała. W tym momecie przebudziła sie i nie mogła dalej
spać. Dodam ze ja i moja mama bardzo sporadycznie widujemy moja byłą.
Czy to coś znaczyło?

Czy ktos jest w stanie zinterpretowac ten sen ?

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam Ptaq !!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-21 16:16:14

Temat: Re: interpretacja snu
Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<<---Ptaq--->> wrote:

[ciach]

> Czy ktos jest w stanie zinterpretowac ten sen ?

A jak się z nią rozstałeś? (okoliczności - kilka słów, to było zamierzone?)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-02-21 16:23:48

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

<<---Ptaq--->> <<---Ptaq--->

> Mojej mamie ostatnio przysniła sie moja była dziewczyna
<snip>

Relacje Twojej mamy z Twoją dziewczyną. kiedy jeszcze byliście razem?
Reakcja mamy na Wasze rozstanie?
Jej relacje z Twoją nową dziewczyną, jeśli z kimś jesteś?

P.

1. Data: 2003-02-21 16:30:54

Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak się z nią rozstałeś? (okoliczności - kilka słów, to było
zamierzone?)

Rozstalismy sie po długich rozmowach i razem postanowiliśmy ze nasz zwiazek
wygasł smiercią naturalną tzn. w zwiazek wdarła sie rutyna i nuda. Nie było
w nim ingerecji osób trzecich.

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrawiam Ptaq !!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2003-02-21 16:39:12

Od: "Agaczur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak zinterpretować to... Dziś w nocy przyśnił mi się Freud...
I co Wy na to?

1. Data: 2003-02-21 16:39:42

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

<<---Ptaq--->> wrote:

> Rozstalismy sie po długich rozmowach i razem postanowiliśmy ze nasz
> zwiazek wygasł smiercią naturalną tzn. w zwiazek wdarła sie rutyna i
> nuda. Nie było w nim ingerecji osób trzecich.

Jedno co mi przychodzi do głowy: Kobieta cierpi z Twojego powodu.

"Sklep" - chce coś kupić, coś nowego, chęć zmiany (może chęć nawiązania
nowej znajomości). "Chudnie" - zmartwienie... Twoja Mama - może szuka
jakiegoś "pomostu", mimo wszystko wraca myślą do przeszłości. "Upada" na
Twój widok - cierpi przez Ciebie (uchylam się od interpretacji słów "przez
Ciebie" - za mało szczegółów).

Oczywiście to tylko moja interpretacja.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-02-21 16:40:49

Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Relacje Twojej mamy z Twoją dziewczyną. kiedy jeszcze byliście razem?
> Reakcja mamy na Wasze rozstanie?
> Jej relacje z Twoją nową dziewczyną, jeśli z kimś jesteś?

Relacje mojej mamy z moja dziewczyna były znakomite widywały sie prawie co
dziennie (moja była prowadzi swoj sklep) gdy wychodziła na zakupy. W tej
chwili nie mam nowej dziewczyny.
Ale dodam ze od naszego rozstania(7 mies temu) ani razu nie dzwoniłem do
swojej byłej tylko ona do mnie. Dzwoniła z czystej ciekawosci co słychac co
nowego u mnie czy mam kogos nowego itp. Ostatnio dowiedziałem sie ze zaczeła
z kims spotykac i gdy ostatnio dzwoniła to zapytałem jej po co dzwoni skoro
spotyka sie z kims innym i poprosiłem aby wiecej nie dzwoniła. Nie
wspominałem o tym mamie i dla tego mnie to meczy dla czego ona miewa takie
sny ?

1. Data: 2003-02-21 16:43:31

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agaczur konstatuje:
> A jak zinterpretować to... Dziś w nocy przyśnił mi się Freud...
> I co Wy na to?

Nagi czy ubrany? ;)

--
_ __,;;;/ ____ _ ____ __
,;( )_, )-\| / ___(_) / / ___ ____/ /_

1. Data: 2003-02-21 16:49:58

Od: "<<---Ptaq--->>" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedno co mi przychodzi do głowy: Kobieta cierpi z Twojego powodu.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. Skad mojej mamie mogło to sie przysnic
skoro ona nie znała powodów naszego rozstania a tym bardziej z czyjej to
było winy. I dla czego w snie akurat ja wypadłem jako osoba winna temu
rozpadowi.

1. Data: 2003-02-21 16:57:35

Od: "Agaczur" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż - nie pamiętam....Chociaż.... Gdyby był nagi pewnie bym zapamiętała
;-))) Ale wiedziałam, że ON to ON.
I cóż to może oznaczać?

Pozdarawiam - na wpół sennie, Agnieszka

Odp: samobójstwo po programie TVN
Odp: co na nas ma wpływ...
Re: co na nas ma wpływ...
Re: czy wszytko kreci sie wokol pieniedzy>>
Nagroda a kara