Re: Zle Oprogramowany Matrix

1. Data: 2003-02-25 20:59:07

Temat: Re: Zle Oprogramowany Matrix
Od: "przemek" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam na imię Tomek i czuję się jak uczestnik źle oprogramowanego Matrix'a.

pytanie czy umiesz programowac?
jesli nie naucz sie, wlacz debugger i do dziela.

przemek

1. Data: 2003-02-25 21:34:09

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

przemek wrote:

> pytanie czy umiesz programowac?
> jesli nie naucz sie, wlacz debugger i do dziela.

OK, właśnie dłubiemy przy tym z NEO - problem, bo mieliśmy tylko binarkę,
ale NEO to "odkompilował", tyle, że na Asemblera nieznanego mi procesora -
ogólnie NTG :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

interpretacja snu
Odp: samobójstwo po programie TVN
Odp: co na nas ma wpływ...
Re: co na nas ma wpływ...
Re: czy wszytko kreci sie wokol pieniedzy>>