interpretacja wyników

1. Data: 2003-12-11 19:35:13

Temat: interpretacja wyników
Od: "Jagoda" <j...@...gryfnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam sobie morfologię i ogólnie wyszła dobrze tylko jeden paramaetr mam
wyższy od podanej normy i nie wiem czy sobie tym zawrac głowę. Może ktoś się
będzie orientował:

WBC 5,8
RBC 4,28
HGB 11,8

a PDW mam 19,8 a norma wynosi <10,0 - 18,0>

mam 24 lata (podaje po podobno wiek ma znaczenie przy interperatcji wyników)

Pozdrawiam
Jagoda

2. Data: 2003-12-11 21:31:37

Temat: Re: interpretacja wyników
Od: "ukasz" <u...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda <j...@...gryfnet.pl> napisał(a):

> [...]
> RBC 4,28
> HGB 11,8
>
> a PDW mam 19,8 a norma wynosi <10,0 - 18,0>

nie martw sie!!! nie jest zle... mysle ze przezyjesz... te odchylki sa
niewielk

pozdrawiam

> mam 24 lata (podaje po podobno wiek ma znaczenie przy interperatcji
wyników)

> Pozdrawiam
> Jagoda

Badanie sluchu ENG