introspekcja...

1. Data: 2003-11-07 18:10:09

Temat: introspekcja...
Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Poszukuję materiałów do porównania metod pomiaru psychologicznego o
charakterze introspekcyjnym i nieintropekcyjnym. Jeśli chodzi o introspekcję
to jej wielkim obrońcą był Kreutz, zaopatrzyłam się juz w jego książkę, mam
także pozycję Tyszki. Mam jednak problem ze znalezieniem odpowiednich
książek dotyczących metod nieintrospekcyjnych. Może ktos z grupowiczów
mógłby mi pomóc?
z góry dziękuję!
pozdrawiam
Xineh