...iskierka...

1. Data: 2002-09-03 14:15:52

Temat: Re: ...iskierka...
Od: "Asasello" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TheStroyer" w wiadomości news:al2bcs$tg2$1@news2.ipartners.pl...

> Spadlem, odbilem sie od dna, znowu spadlem... Przeciez zycie jest
> jak sinusoida - dzis masz garba, jutro dolek ;)

do czasu :-)

z chmur

w rogu ławki przysiadł
przetrącony gołąb
ze złamanym skrzydłem
z wypalonym piórem
a z kałuży błękit
szczerzy się do niego:
już nie będziesz latał - tu masz swoje niebo

;)
a.

1. Data: 2002-09-03 14:17:04

Od: "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer <a...@c...com> napisał:

> Jestem daltonista, chollera ;) Moze to dlatego?

Daltonista widzi szary... ;->
p.s. nie zebym byl takowym ;-)
--
SiNuS

1. Data: 2002-09-03 14:18:59

Od: "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer <a...@c...com> napisał(a):

> No jasne... A potem zostanie z Ciebie kupka popiolu...

Z każdego zostanie...
--
SiNuS

1. Data: 2002-09-03 14:24:03

Od: "PaLF" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadlem, odbilem sie od dna, znowu spadlem...

Z wysoka?
Po odbiciu upadek jest naturalny - rzadko jest inaczej.

> Przeciez zycie jest
> jak sinusoida - dzis masz garba, jutro dolek ;)

ROTFL ;-)

A jeżeli chciałbym podejść do tego poważnie to...
...nie potrafię? :-)

Chyba poprostu kwestia podejścia.
Ja nie potrafię widzieć TAK tej sinusoidy.

> Jestem daltonista, chollera ;) Moze to dlatego?

Masz zamknięte oczy - dlatego.
Zamknąłeś
Wygodniej?

pozdrawiam
PaLF

Różowe okularki rulezzzz ;-)

1. Data: 2002-09-04 07:58:13

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jeżeli chciałbym podejść do tego poważnie to...
> ...nie potrafię? :-)
>
> Chyba poprostu kwestia podejścia.
> Ja nie potrafię widzieć TAK tej sinusoidy.

A widziales "Misia"? "Jestem wesoly Romek, mam na
przedmiesciu domek, a w domku wode, swiatlo, gaz..."
"Nie boj, nie boj, wylacza ci." ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-09-04 11:57:19

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jaki Ty masz na to sposób?

Ciekawe pytanie.. ;)
Myślę, że mój "optymizm_mimo_wszystko"
ma swoje źródło paradoksalnie.. w trudnym dzieciństwie
i mądrych ludziach, których w życiu spotkałam i którym jestem
wdzięczna za to, że mnie wspierali, choć sami przecież nie byli
idealni. Mieli jednak w sobie to COŚ, tę pierwotną;)) siłę,
która zawsze w końcu każe ci się podnieść.
Ludzi bezwarunkowo kochających, chociaż stawiających twarde warunki
( jak moja Babcia ), ludzi, którzy nie bali się rozmawiać ze mną na trudne
tematy
( jak moja Mama i niektórzy z moich Nauczycieli ).
Moi nieliczni Przyjaciele, z którymi przegadałam tyle nocy..
Słońce, zieleń, Barwy... głosy ptasie, Muzyka.. Ruch.. migotania
i wibracje, rezonanse z Naturą, Niebo i Morze..
Wreszcie.. moje dzieci ;) - te też dały nieraz w kość, ażdrzazgileciały;)
ale.. potrzebujemy się stale. One potrzebują mnie stale i mówią, że..
mają mnie ciągle za mało. Czy to nie jest optymistyczne ;) ?
No i... lubią mnie zwierzęta ;), a ponieważ "Tego się nie robi Kotu".. ;)
więc nie mam wyjścia.

E.:)

1. Data: 2002-09-04 12:03:34

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SiNuS" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Z każdego zostanie...

Ja tam sie wcale do tego nie pale ;)

JGrabowski

1. Data: 2002-09-04 13:11:06

Temat: Odp: ...iskierka...
Od: "Mariusz" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTM <e...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al4sd8$rj3$...@n...tpi.pl...

> E.:)

Ale fajnie :)))))

Jak miło poznać w tym Dziwnym Świecie kogoś kto jest szczęśliwy.

Ależ mi się spodobało.

Smerf

Ps. Cieszę się że tu jesteś :)

1. Data: 2002-09-04 22:00:22

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale fajnie :)))))
>
> Jak miło poznać w tym Dziwnym Świecie kogoś kto jest szczęśliwy.
>
> Ależ mi się spodobało.

Dzięki, Smerfie... :)
Nie oznacza to, że jestem zawsze szczęśliwa, to byłoby
zbyt piękne by mogło być prawdziwe ;)..
To tylko ta siła pierwotna, która każe się nie poddawać..
tli się i pulsuje pod spodem [ w podświadomości ?;) ],
ale to pewnie dlatego, że zawsze się jakoś daje obejść
kryzysy, chociaż czasami dno wydaje się tak bliskie..
Po prostu nie ma innego wyjścia ! :)

> Ps. Cieszę się że tu jesteś :)

Smerfie ! jeszcze raz dzięki :)
Ostatnio tyle mnie tu spotyka miłego.. !
E.

1. Data: 2002-09-06 21:39:48

Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

ja swoj opymizm staram sie podbudowac w sposob klasyczny. zawsze staram sie
znalezc jakies pozytywne strony wszystkiego, w ludziach na poczatku
znajomosci tez szukam jakichs plusów. pozatym zawsze odpowiadam że jest
świetnie i że żyje sie miło. uśmiecham sie do ludu. obcuje z przyrodą.
ciesze sie z czujegos szczescia. i tak moglbym wymieniac czynnosci
pozwalajace zyc normalnie.

--
"Szukam i szukam, a tam wciąż pusto."
Lukasy: cosiarz (na) wp.pl

Babcie a Sprawa Polska
Dla mnie bomba. ;)
plusy i minusy tlumienia i otwartego wyrazania emocji
Annus Mundi
Coś na ząb