ixeli ;)

151. Data: 2013-06-23 13:15:48

Temat: Re: ixeli ;)
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Jun 2013 23:10:51 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bylo. Ja mowilem o jednym a Ty rozumialas to jak cos innego.

Jeśli w ten sposób rozumiec nieporozumienie, to masz rację.

> Owszem ulge, zesmy po dlugich bojach uzgodnili o czym mowa.

Teraz już wiem :)
Wtedy inaczej to zrozumiałam.

> Mowie, ze smutek wyrazilas twarzoemotem.

Aha.

> A teraz wracajac do - dlaczego smutek w zwiazku z dorozumieniem? Zaskakujaca
> dla mnie to reakcja.

Jeju, to taki smutek z przymrużeniem oka, lekkie 'rozczarowanie', i nie w
związku z dorozumieniem. Przecież już to wyjaśniłam w poprzednim poscie. No
ale dobrze, jeszcze raz: myślałam, że rozmawiamy sobie nie po to (nie tylko
po to), by przyznawać sobie rację, tylko po to, by po prostu rozmawiać,
dowiadujac się przy okazji (czasami) czegoś ciekawego, nowego, innego.
Przynajmniej z mojej strony tak jest. A Twoje "wreszcie" odebrałam tak, jak
już napisałam - jako ulgę, że mogę przyznać Ci rację. Czyli, że tego
chciałeś, na to czekałeś i się _wreszcie_ doczekałeś :) Tak to odebrałam.
Ale ok, niech będzie, że źle zrozumiałam, źle odebrałam. Przyjmuję, że ulga
dotyczyła uzgodnienia o czym mowa. I z tego powodu jestem happy :) Tak może
być? :)

M.

152. Data: 2013-06-23 13:49:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> [...]

Sluszna linie ma moj filter.

Lokatorze mego kfa - nie irytujem siem. Jeno uzywam adenkwantnego jenzyka -
koles zwrajacy sie do kobiet per "cipo" tego ałótentycznie poczebuje.

153. Data: 2013-06-23 13:50:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
ps.com...

> a co już nie nadążasz? ;)
>
> ===========================

japierdziu - [ciaaaaaaaaaaach]

czyta ktos te jego tasiemce?

154. Data: 2013-06-23 13:54:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli w ten sposób rozumiec nieporozumienie, to masz rację.

Wreszcie.

> Jeju, to taki smutek z przymrużeniem oka

Oba byly otwarte.

> [...]
> ulga
> dotyczyła uzgodnienia o czym mowa. I z tego powodu jestem happy :) Tak

Cool. Zal, ze dalas sobie wmowic ten spsob rozumowania ("ja chce, chce by mi
ktos przyznal racje, ah, ah"), on jest jakby zywcem wyjety z malej czerwonej
ksiazeczki chironizmu.

155. Data: 2013-06-23 14:01:04

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 13:54:33 +0200, Ghost napisał(a):

> [...]
> ktos przyznal racje, ah, ah"), on jest jakby zywcem wyjety z malej czerwonej

Nie mieszaj do wszystkiego Chirona, proszę. Chiron nie miał NIC wspólnego z
moim odbiorem Twojego "wreszcie".

M.

156. Data: 2013-06-23 14:09:53

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mieszaj do wszystkiego Chirona, proszę. Chiron nie miał NIC wspólnego
> moim odbiorem Twojego "wreszcie".

Tego nie wiesz :-)

157. Data: 2013-06-23 16:03:00

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 11:03:53 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
>
> sobie, że jak teraz przyznała byś, że po prostu palnęłaś gafę- to Ghost
>
> miałby do Ciebie pretensje. No ale- jak zapewne rozumujesz- on jest tu Twój
>
> obrońca i przyjaciel. To tak trochę głupio. Mnie nie lubisz, Fra zapewne i
>
> tak nie będzie mieć do Ciebie pretensji. Łatwiej i bezpieczniej więc dla
>
> Ciebie przyłączyć się do destrukcyjnych działań Ghosta. Z drugiej jednak
>
> strony- czujesz zapewne, że nie tak to powinno wyglądać. No wiem- to tylko
>
> moje domysły. Zaraz się okaże zapewne, na ile prawdziwe.
>
> No_ale_to_Twój_dylemat. Rozwiązać go możesz tylko Ty sama.

skoro wiesz, że Fra zapewne nie bedzie mieć do mnie pretensji to o czym Ty do mnie
piszesz?

kiwiko

158. Data: 2013-06-23 16:17:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>skoro wiesz, że Fra zapewne nie bedzie mieć do mnie pretensji to o czym Ty
>do mnie piszesz?

Można być nie w porządku wobec kogos- to jedna sprawa. To, czy ten ktś ma o
to pretensje- to już inna sprawa.
Nie miałem prawie wcale wątpliwości, jak postąpisz. Bylo jednak to "prawie"-
to i napisałem.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

159. Data: 2013-06-23 16:40:21

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Jun 2013 14:09:53 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tego nie wiesz :-)

Jeśli ja nie wiem, to co dopiero Ty ;P

M.

160. Data: 2013-06-23 16:57:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ja nie wiem, to co dopiero Ty ;P

Wiem, ze za argumentacje i racjonalizacje odpowiada rozum, w sensie sieci
neuronowej. Mam pewnosc, ze kazda mysl jak sie u nas pojawia moze byc
(zwykle jest) "skazona" oddzialywaniem tresci, z ktorymi spotkalismy sie
wczesniej. Im to wczesniej jest blizej danej chwili, tym wplyw jest bardziej
bezposredni.

Ale to pewnie dlatego, ze za malo homeoatycznych lekarstw pochlonalem.

BTW Od dziecka bawia mnie argumenty, "przeciez wiem co myslalam".

LeoTarkowi ;)
ale najazd! ;P
fantastyczna lekcja samooceny
Kobieta w oczach katolika.
Przez policyjną wstrzemięźliwość zginął mafiozo.