ixelko...

1. Data: 2010-06-17 17:02:02

Temat: ixelko...
Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po czym poznac, ze jestes juz stara, oblesna pizda:

1. O 4-tej rano wstajesz sie wyszczac, - i nie kladziesz sie juz spac.

2. Seks w pojedynczym lozku, sprawia Ci trudnosci techniczne.

3. W lodowce trzymasz wiecej zarcia niz picia.

4. Twoje fantazje o seksie z trzema chlopami o sklonnosciach sadomaso -
naraz, zostaly zastapione przez fantazje o seksie z kimkolwiek - nawet z
kogutem.

5. Nie zglaszasz sie juz do testow nowych lekow na ochotnika.

6. Znasz kazdego po imieniu ze spiacych w twoim domu.

7. Swoja ulubiona melodie slyszysz w windzie w budynku, w ktorym wegetujesz.

8. Nie dostajesz juz listow z pogrozkami z banku.

9. Nosisz ze soba parasol.

10. Siedmiodniowe popijawy juz ci sie nie zdarzaja.

11. Nie chodzisz do supermarketu ze wszystkimi przyjaciolmi.

12. Korzystasz ze stalych zlecen i kredytu w rachunku biezacym.

13. W domu dziala ogrzewanie.

14. Twoi przyjaciele zawieraja zwiazki malzenskie i rozwodza sie zamiast sie
po prostu spotykac i rozstawac.

15. Placisz prowayderowi co rok mnostwo forsy.

16. Zamiast 30 dni wakacji, masz ich tyle co przespisz.

17. Dzinsy i pulower nie sa juz eleganckim strojem.

18. Dzwonisz na policje, bo te cholerne dzieciaki z mieszkania obok nie chca
sciszyc muzyki i pluja ci na klamke.

19. Wstajesz rano z lozka nawet jezeli pada.

20. Mycie stalo sie dla ciebie nudnym rytualem.

21. Synowie nie krepuja sie opowiadac przy tobie kawaly o podtekscie
seksualnym.

22. Nie masz pojecia, o ktorej zamykaja najblizsza budke z hamburgerami.

23. Ubezpieczenie samochodu jest coraz tansze, a koszty utrzymania coraz
wyzsze.

24. Pomyslow na drinki nie czerpiesz z doswiadczenia kumpli.

25. Nie odkladasz niedojedzonej pizzy do lodowki na pozniej.

26. Nie spedzasz polowy dnia na strategicznym planowaniu trasy wieczornej
eskapady po knajpach.

27. Nienawidzisz "cholernych Zydow - pasozytow".

28. Gdy jestes pijana nie czujesz juz tego dziwnego pociagu do znakow
drogowych.

29. Twierdzisz ze przystoi ci juz spac na stacji metra.

30. Nie potrafisz juz przekonac mieszkajacych z toba do "picia az do rana".

31. Zawsze wiesz, gdzie jestes, gdy sie budzisz.

32. Nie zdarzaja Ci sie juz drzemki od poludnia do 18-tej.

33. Pedzenie bimbru w kuchni nie jest juz powodem do dobrej zabawy.

34. Do apteki chodzisz po Panadol i cos na kolke, a nie po prezerwatywy i
testy ciazowe.

35. Pamietasz imie osoby, obok ktorej sie budzisz.

36. Sniadania jesz w porze sniadania.

37. W twojej kuchni nie mieszkaja myszy ani szczury.

38. Lista zakupow jest dluzsza niz zupka z kubka i szesciopak piwa.

39. Uzywasz odkurzacza.

40. Lamanie prawa oznacza dla ciebie przekroczenie dozwolonej predkosci o 10
km/h.

41. Zamiast mowic "Juz nigdy tyle nie wypije" mowisz "Nie potrafie juz pic
tyle, co kiedys".

42. Ponad 90% twojego czasu spedzonego przed komputerem to zwykle
pierdolenie.

43. Nie eksperymentujesz juz z zakazanymi substancjami.

44. Juz nie pijesz w domu przed wyjsciem do knajpy, zeby tam zaoszczedzic.

2. Data: 2010-06-18 18:21:16

Temat: Re: ixelko...
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wszystkie punkty należy spełnić, żeby być starą,
czy wystarczy jeden?

3. Data: 2010-06-19 16:06:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jun 2010 20:21:16 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Czy wszystkie punkty należy spełnić, żeby być starą,
> czy wystarczy jeden?

Możesz zacytować, bo nie wiem, ocokaman.

4. Data: 2010-06-19 18:59:00

Od: fuorviatos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 Jun 2010 18:06:53 +0200, Ikselka wrote:

> Możesz zacytować, bo nie wiem, ocokaman.

Ale kultura...

5. Data: 2010-06-22 18:39:29

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

nawet mi się podoba ta nowa ortografia, może nie aż tak,
żeby mi się chciało przestawiać, ale propozycję uważam
za przemyślaną i wyważoną

Koryto bylo jedno...
Zostań w domu
"Przypadek biskupa obnaża tragizm Kościoła"
inteligencja pisiorów
Nowe lepsze..... czyli jak wiaterek zawieje.