ja bede chwalic

1. Data: 2003-04-15 11:55:21

Temat: Odp: ja bede chwalic
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka <l...@w...pl> w wiadomości do grup

> No, takie zoltko :) Ale zapach piekny :)) I bardzo przyjemnie dziala na
> skore. A zastosowany po maseczce z mineralami....mniam!

Hmmm, ja po mineralach boje sie cokolwiek stosowac, bo to juz i tak taka
powloke tlustawa zostawia :-)

Gosia

1. Data: 2003-04-15 12:12:51

Temat: Re: ja bede chwalic
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <G...@b...org> napisał w wiadomości
> Hmmm, ja po mineralach boje sie cokolwiek stosowac, bo to juz i tak taka
> powloke tlustawa zostawia :-)

Zgadza sie. Ale kremy sie dobrze wchlaniaja. Jeszcze m sie zadnen ne
zwalkowal. A ja te powloke sciagam chusteczka (tak zreszta radza na
opakowaniu). Zostawiam wtedy, kiedy twarz jest przesuszona, a to mi sie
niestety zdarza :(

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 13:18:44

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka wrote:

> W jaki sposób nakładacie go na rzęsy?? Próbowałam już różnych
> spsobów ale zawsze cała twarz jest w nim:(

Patyczkiem kosmetycznym. Jedną stronę maczam w olejku, po czym nakładam
na zewnętrzną stronę rzęs (na odwrót niż maskarę). Drugą stroną
patyczka usuwam ewentulany nadmiar. Wsio:)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-15 13:28:28

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> W jaki sposób nakładacie go na rzęsy?? Próbowałam już różnych spsobów ale
> zawsze cała twarz jest w nim:(

No, jak cala twarz, to sie musialas bardzo postarac :)) Mnie sie jeszcze tak
nie udalo :))
Ja daje kropelke na reke, troszke rozcieram i zmruguje rzesami. A jak m nie
starczy cierpliwosci, to reszte olejku nanosze normalnie palcem. Uzywalam
wczesniej szczoteczki po maskarze (wypranej, oczywiscie :) ) ale nabieralo
sie za duzo olejku. A tak przy zmrugiwaiu jest akurat i nic sie nie dostaje
do oczu :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-15 16:50:17

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Zgadza sie. Ale kremy sie dobrze wchlaniaja. Jeszcze m sie zadnen ne
> zwalkowal. A ja te powloke sciagam chusteczka (tak zreszta radza na

Ja tez tak robie, a rano i tak budze sie blyszczaca jak gwiazda :-) Ale
maseczka i tak jest fajna :-)

Gosia

Full"n soft czy coś takiego...
FotoRanking - ogłoszenia i oferty fotomodelek, fotografów, agencji...
Kiedy malujecie paznokcie?
Gdzie w Katowicach Marizia?
[ot] Pytanie o Look