[ot] Pytanie o Look

1. Data: 2003-04-14 09:55:07

Temat: [ot] Pytanie o Look
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Okazuje sie, ze Look bedzie teraz miesiecznikiem. Zlapalam go w sklepie i
postanowilam zaprenumerowac (a, raz sie zyje). Bylo napisane, ze
przenumerowac mozna wysylajac takie blankiecik, przez telefon, przez strone
www, za pomoca faksu i przez e-mail (czyli emalie ;)) ).
Ja poszlam na latwizne i wyslalam emalie. Wyslalam to w piatek i do dzisiaj
nie dostalam zadnej odpowiedzi w stylu: zgloszenie prenumeraty zostalo
przyjete. No wiecie, czy cos w ten desen, dziekujemy za zlozenie zamowienia,
czy cos.
Wiec dzisiaj wyslalam kolejna emalie z pytaniem, czy tamta doszla i czy
zapisali sobie to zamowienie, czy nie. Odpowiedzi na razie nie ma. Mam sie
zaczac irytowac i czuc sie, brzydko mowiac, olana, czy wszystko jest OK i to
tak zawsze przebiega? Pierwszy raz prenumerowalam cos przez Internet, a juz
w ogole pierwszy raz cos babskiego. Macie podobne doswiadczenia w tej
dziedzinie?

Kruszynka

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-14 09:56:38

Temat: Re: [ot] Pytanie o Look
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka"

Falstart, wlasnie odpisali i przeprosili. Nieaktualne :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-14 09:58:35

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Okazuje sie, ze Look bedzie teraz miesiecznikiem. Zlapalam go w sklepie i
> postanowilam zaprenumerowac (a, raz sie zyje).
(...)

A jest cos ciekawego w tym numerze?
Bo ja po doswiadczeniu z poprzednim, ten ominelam szerokim lukiem, moze
nieslusznie...

Pozdrawiam
ISIA
juz z folia babelkowa, wiec cierpliwosci :-)

1. Data: 2003-04-14 11:06:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jest cos ciekawego w tym numerze?
> Bo ja po doswiadczeniu z poprzednim, ten ominelam szerokim lukiem, moze
> nieslusznie...

Czy cos ciekawego? To, co zwykle. Nagroda mnie skusila. Jakis zel pod
prysznic i mydelko Sephory. Ale postanowilam zaryzykowac, bo nigdy w zyciu
nie prenumerowalam niczego babskiego :) Taki zwykly ten Look, bez rewelacji,
ale tak jakos z przyzwyczajenia...

"Primum non stresere... "

spotkanie Wrocław
[OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników