[OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników

1. Data: 2003-04-14 08:32:00

Temat: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy bardzo serdecznie Nowe Uzytkowniczki oraz Nowych uzytkownikow grupy
pl.rec.uroda!

Chcialabym przypomniec, ze:
1. Na posty poprzedników odpowiadamy POD cytatem.
2. Wycinamy niepotrzebne teksty.
3. Sprawdzamy pisownie przed wyslaniem.

Dziekuje za uwage :-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-14 09:04:11

Temat: Re: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:
> [...]
> pl.rec.uroda!
>
> Chcialabym przypomniec, ze:
> 1. Na posty poprzedników odpowiadamy POD cytatem.

Super! :-)

Proponuje dodac jeszcze:
Jesli jestes dystrybutorka jakiegokolwiej srodka nie polecaj go jako
leku na wszelkie mozliwe dolegliwosci.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-14 10:03:23

Temat: Odp: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7dtio$bg9$...@n...news.tpi.pl...

>Super! :-)
Dzieki! :-)
I tak zapomnialam o:
4. Zanim zadamy pytanie, napierw korzystamy z archiwum grupy:
http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl

>Proponuje dodac jeszcze:
>Jesli jestes dystrybutorka jakiegokolwiej srodka nie polecaj go jako
>leku na wszelkie mozliwe dolegliwosci.
Nieee, to juz spam ;-)

A moze:
5. Osoby zawodowo zwiazane z jakąś marką prosimy o umiar w jej reklamowaniu.
6. Nie dyskutujemy o zasobnosci portfeli współgrupowiczów.

:-)

1. Data: 2003-04-14 10:10:32

Temat: Re: Odp: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:
> Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b7dtio$bg9$...@n...news.tpi.pl...

Tu bym dodala jeszcze komentarz, zeby jednak zostawiac kawalek posta, do
ktorego sie odnosimy (chocby wrotke).

> Dzieki! :-)
> I tak zapomnialam o:
> 4. Zanim zadamy pytanie, napierw korzystamy z archiwum grupy:
> http://www.google.com/advanced_group_search?hl=pl
No tak, koniecznie :-)

> Nieee, to juz spam ;-)
>
> A moze:
> 5. Osoby zawodowo zwiazane z jakąś marką prosimy o umiar w jej reklamowaniu.
> 6. Nie dyskutujemy o zasobnosci portfeli współgrupowiczów.
oraz nie stosujemy argumentow ad personam i nie komentujemy cudzych gustow.
Ale to kazdy chyba sam z siebie wie... :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-14 10:20:17

Temat: Odp: Odp: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ISIA <i...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7e1f7$psq$...@n...news.tpi.pl...

>oraz nie stosujemy argumentow ad personam i nie komentujemy cudzych gustow.
>Ale to kazdy chyba sam z siebie wie... :-)

No ja bym sie nie zalozyla, ze kazdy, niestety.
Ale jak sie lista nadmiernie wydluzy, to nikt nie doczyta do konca ;-).

6. Nie dyskutujemy o zasobnosci portfeli współgrupowiczow, nie obrazamy ich
gustu oraz ich samych.
7. Grupa absolutnie _nie_ sluzy do reklamowania swoich aukcji na allegro.
Informacje o nich mozna umiescic w swojej stopce.

Myslisz ze wystarczy? :-)

1. Data: 2003-04-14 10:29:00

Temat: Re: Odp: Odp: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

*madzik* wrote:

> Myslisz ze wystarczy? :-)

Prawie na pewno nie wystarczy... :-/
Ale moze chociaz troche pomoze :-)

Pozdrawiam
ISIA, z nadzieja

1. Data: 2003-04-14 18:17:58

Od: "Kasia Z" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
ja jestem wlasnie takim nowym uzytkownikeim, i na pewno takie podpowiedzi
sie przydadza.Troche wzajemnego zrozumienia i na pewno bedzie OK.
Poza tym-pare slow o sobie-jestem z Gdanska, mam 29 lat i -podonie jak
wiekszosc uczestników tej grupy-lubie "pogadac" o kosmetykach i powymieniac
sie doswiadczeniem.Aha-dodam, iz nie jestem dysrybutorka:)

Pozdrawiam z wiosennego dzis Gdanska
Kasia

1. Data: 2003-04-15 11:44:14

Temat: Odp: Odp: Odp: [OT] Netykieta - do Nowych Uzytkowników
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Pozdrawiam z wiosennego dzis Gdanska
| Kasia

Nareszcie ktoś nie z Krakowa!!!! :)))
Witaj!
Pozdrawiam
Kasia także z Gdańska

1. Data: 2003-04-15 13:07:03

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Nareszcie ktoś nie z Krakowa!!!! :)))
> Witaj!
> Pozdrawiam
> Kasia także z Gdańska

No tak, jak nie z Krakowa, to z Gdańska ;P

--
Pozdrowienia od mips.

Bez, konwalia i lawenda
NOWE NA WIOSNĘ!!!