NOWE NA WIOSNĘ!!!

1. Data: 2003-04-14 07:39:00

Temat: NOWE NA WIOSNĘ!!!
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Tak sobie myślę że, wszyscy na wiosnę chcą coś zmieniać.
Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i
pomarańczowym!
A Wy, co zmieniacie na wiosanę?

Hanuś ciekawska!

1. Data: 2003-04-14 08:01:48

Temat: Re: NOWE NA WIOSNĘ!!!
Od: "Alfetta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
> Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i

Witam!

Ja oczywiście odchudzanie i musowo ujędrnianie!Obowiazkowo od maja zaczynam
chodzić na siłownie.Myślę też nad zmianą fryzurki.

Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkim wytrwałości w ich postanowieniach!

Alfetta

1. Data: 2003-04-14 08:24:12

Temat: Odp: NOWE NA WIOSNĘ!!!
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanuś <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7dob1$jqh$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
> Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i

Zaczne bardziej regularnie uzywac pomaranczowej serii Ziaji, hihi :-)
Wlosy zapuszczam juz drugi rok, wiec obcinac nie bede, bo wlasnie siegaja
ramion, czyli najgorsze za mna ;-).
Tez mysle o zmianie kolorow cieni, ze szminka juz udanie zaeksperymentowalam
:-).
Jak w koncu wyzdrowieje do konca, to ruszam z basenem i jakims aerobikiem
dla "tłumoków" ;-)
No i tyle planow na _tę_ wiosne ;-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-14 08:28:26

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Wy, co zmieniacie na wiosanę?
Kształty ;)
Niestety na razie w kierunku odwrotnym do zamierzonego...
Magda

1. Data: 2003-04-14 08:47:24

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
> Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i

A ja postanowilam nie zapuszczac wlosow. To miala byc zmiana na wiosne, ale
jakos mi przeszlo :)
Natomiast odstawilam slodycze i dzisiaj po raz piewszy po zimie ubralam
ponczochy. I wiecie co? Sama sie zdziwilam. Chodzenie przez kilka miesiecy
na piechote do pracy (razem w te i z powrotem jakies 4-5 km), odstawienie
slodyczy (od kilku tygodni) dalo takie efekty, ze jestem pod wrazeniem :)
Niech zyja ponczochy :)
Ja dla odmiany postanowilam stosowac jakies neutralne cienie, ale takie
troche rozswietlajace :)
Te, ktore mam, to sa takie nasycone, zimowe, a teraz wreszcie wiosna.
Widzialam pierwsze niesmiale liscie kasztanowcow!

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-14 15:14:36

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
> Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i

A ja dla odmiany obciełam niedawno włosy i wszyscy dookoła pieją z zachwytu,
a poza tym to trochę zaczęłam wreszcie ćwiczyć, szczególnie brzuszek.
Maga

1. Data: 2003-04-14 18:27:36

Od: "dri" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś":
> Ja się odchudzam i zapuszczam włosy:))).
> Nauczyłam się troszke inaczej malować, śmiesznymi kolorami seledynowym i
> pomarańczowym!
> A Wy, co zmieniacie na wiosanę?

jak na razi e mam szeroko zakrojone plany, mianowicie stwierdzilam, ze
jesli bede dzielnie zapuszczac wlosy i nic ale to nic nie kombinowac
ze zmiana ich koloru /cieeezko bedzie, oj ciezko :(/ to w okolicach zimy
bede miala wlosy dlugie tak do lopatek i beda na tyle nie-kolorowane
ze moze uda mi sie je pofarbowac na blond bez zadnych klopotow w
postaci zle przyjetej farby... ale obawiam sie ze nie wytrzymam tyle bez
farbowania, bo przez ostatnie lata wychodzilam z zalozenia , ze 3 miesiace
bez farby sa miesiacami straconymi ;) i jakos teraz ciezko sie
przestawic...
procz tego zaczelam cwiczyc raczki, od po-swietach dolaczam cwiczenia
na brzuszek i uda i posladki... moze sie uda do sierpnia
wygladac ciut szczuplej, zobaczymy :))))

dri

1. Data: 2003-04-15 12:03:17

Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A Wy, co zmieniacie na wiosanę?

Piję czerwoną herbatę
Jem dużo zieleniny
Kupiłam okulary z różowymi szkłami
I myślę o "niebieskich migdałach"
pozdrov
EMIla

1. Data: 2003-04-15 18:01:58

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanuś" <k...@g...pl> wystukał(a)

> A Wy, co zmieniacie na wiosanę?

Ja zapuszczam wlosy, chyba wytrwam w tym postanowieniu... Bo innym moim
bylo nie farbowac wlosow. Wytrzymalam 3 miesiace, a ze nie chce obcinac
teraz wlosow, zdenerwowaly mnie konce innego koloru, a konce w moim
przypadku to polowa wlosow :) A teraz wlasnie stoi u mnie w lazience
faba do wlosow... Zimny braz, juz sie nie moge doczekac wieczornego
farbowania :)

pozdrawiam
dorota

szycie na miarę sukni ślubnych.