ja nie mogę...

1. Data: 2003-03-13 14:08:45

Temat: ja nie mogę...
Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki mail dostałem. Ide rzygać.;)

Pozdrawiam
Marek

Witamy,
W związku z wchodzącą w życie Ustawa dn.10.03.2003 o świadczeniu usług
droga elektroniczna z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr. 144, poz.
1204), prosimy o weryfikację obecności Twojego adresu e-mail na naszej
liście wysyłkowej a tym samym na wyrażenie zgody na otrzymywanie w
przyszłości od nas informacji i newslettera z serwisu www.nlp.tm.pl
Techniki NLP i hipnozy w sprzedaży, skuteczna perswazja i strategie
negocjacji, wywieranie wpływu na siebie i innych

Aby wyrazić zgodę na otrzymywanie od nas newslettera z darmowymi
materiałami prosimy kliknąć w link poniżej:

TAK ! Zgadzam się na otrzymywanie z serwisu NLP.TM.PL newslettera

Klikniecie na link spowoduje wygenerowanie i wysłanie do nas e-maila
potwierdzającego.

Aby wynagrodzić Państwu czas poświęcony na czytanie tego e-maila wszyscy,
którzy dokonają pozytywnej weryfikacji otrzymają gratis link do pliku mp3
z zapisem warsztatów "Język perswazji" !

Otrzymujesz ten e-mail ponieważ nasz system weryfikacji zakwalifikował
Twój adres jako adres prawdopodobnie dodany do naszej lisy wysyłkowej
bez Twojej autoryzacji. Sądzimy, że ktoś dodał Twój e-mail do naszej
listy bez Twojej wiedzy i zgody.

Uwaga: BRAK potwierdzenia spowoduje, iż Twój e-mail ZOSTANIE USUNIĘTY
Z NASZEJ LISTY WYSYŁKOWEJ !

TAK ! Zgadzam się na otrzymywanie z serwisu NLP.TM.PL newslettera.

Zawartość rozsyłanych przez nas newsletterów jest przeznaczona TYLKO
i WYŁĄCZNIE dla osób zainteresowanych problematyką skutecznej komunikacji
i sprzedaży, zastosowań hipnozy w negocjacjach i komunikacji, strategii
sprzedaży oraz wywierania wpływu (a także m.in. zastosowaniu hipnozy
w uwodzeniu). W związku z tym prosimy o weryfikacje "obecności" Twojego
e-maila na naszej liści wysyłkowej.

Przepraszamy za ew. problemy i dziękujemy !
admin serwisu nlp.tm.pl
a...@n...tm.pl
Ten emial został wygenerowany automatycznie. Nie odpowiadaj na niego.

Nie oszukujmy się. Wszyscy jesteśmy jak dzieci.:)

1. Data: 2003-03-13 17:08:03

Temat: Odp: ja nie mogę...
Od: "ziutecznik" <z...@g...bezspamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Kruzel <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:p...@g...pl.
..

---
> Ten emial

e-miał
w rzeczy samej

tren R

1. Data: 2003-03-13 17:10:09

Temat: Re: ja nie mogę...
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kruzel wrote:

> Witamy,
> W związku z wchodzącą w życie Ustawa dn.10.03.2003 o świadczeniu usług
> droga elektroniczna z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002r. Nr. 144, poz.

Czytam właśnie artykulik na ten temat w gazecie... Powyższe, to ponoć walka
ze spamem.
Za niedostosowanie się (czyli wysłanie handlowego INFO bez zgody odbiorcy)
grozi grzywna.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Pętla świadomości
Re: Moj biegun (bylo: emigracyjnym szlakiem)
Poszukuje ksiazki - Rosenhan, Seligman -"Psychopatologia"
NTG, OT itp. :))
Ofiara przemocy