jadłem dzis super rzecz

1. Data: 2001-05-25 19:58:57

Temat: jadłem dzis super rzecz
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

to był paprykarz po prostu paprykarz szczeciński ze świeżym pieczywem

pozdrawiam busek

kiedys na wakacjach potrafilismy go jesć na zmiane z konserwą turystyczną
przez 2 miesiące
i wcale mi się nie znudził

pozdrawiam busek
*Absurd to przekonanie sprzeczne z twoimi poglądami*

1. Data: 2001-05-25 21:54:44

Temat: Odp: jadłem dzis super rzecz
Od: "mekee" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

i o to chodzi czar PRL-u jak mowi moj tesc na paprykarz
i po co komu sos jakis tam , kurczak po seczuansku, przepis na tort
proste a cieszy tylko nie piszcie jak taki paprykarz sie robi

--
Puella Internetowe Pismo Kobiece
www.puella.pl

1. Data: 2001-05-25 23:56:36

Temat: Re: jadłem dzis super rzecz
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "busek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> kiedys na wakacjach potrafilismy go jesć na zmiane z konserwą turystyczną
> przez 2 miesiące i wcale mi się nie znudził

Mielonka na 1000 sposobów? Oh yes! :-)

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-05-26 14:12:21

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mielonka na 1000 sposobów? Oh yes! :-)

ROTFL

Kiedys, dawno, bylam na 2-tygodniowym splywie Drawa. Poniewaz fundusze przepilismy w
ciagu
pierwszych 2-3 dni, pozostala czesc wakacji jedlismy mielonke. Mielonka na sniadanie,
obiad, kolacje. Mielonka bez niczego, mielonka z chlebem, makaron z mielonka, ryz,
tudziez
kasza z mielonka, kradzione pyry z mielonka... Najgorszy byl czas, kiedy zabraklo nam
przypraw... Yyych...

Dzis nie jadam juz mielonki...

1. Data: 2001-05-26 14:59:34

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Mężyńska" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tudziez
> kasza z mielonka, kradzione pyry z mielonka... Najgorszy byl czas, kiedy zabraklo

Ja co roku bywam na spływach. Czasem nawet 2* po 2 tygodnie. Teraz to już każdy
gotuje sobie,
ale dawniej, na spływach uczniowskich, była wspólna kuchnia. Mielonka wtedy
królowała. Tylko
każdego roku inna przyprawa była obowiązująca. :-)
A gotowałaś kiedyś 100 jajek? Część wychodzi na miękko (lub pół surowo), część na
twardao. ;-)

W "górskich" magazynach dość często pojawiają się różne przepisy polowe.
Najfajniejsze są
chyba banany zapiekane z czekoladą w sreberku po niej.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-05-26 18:34:34

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to spróbuj koniecznie "Sałatkę pikantną z makreli" lub "Sałatkę neptun".
Oczywiście bez świeżego chlebusia ani rusz...

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-05-26 21:04:15

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> No to spróbuj koniecznie "Sałatkę pikantną z makreli" lub "Sałatkę neptun".
> Oczywiście bez świeżego chlebusia ani rusz...

Tylko, kochani, wszytko, tylko nie "Super byczki"! ;-)

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-05-26 22:25:20

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

busek wrote:

> to był paprykarz po prostu paprykarz szczeciński ze świeżym pieczywem

ten temat dla mnie był tabu - od '86 do '00
rok temu po raz pierwszy od dłuższego czasu udało mi się zjeść pprykarz

sadyl

1. Data: 2001-05-26 22:37:33

Temat: Byczki, było: Re: jadłem dzis super rzecz
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> Tylko, kochani, wszytko, tylko nie "Super byczki"! ;-)

A właśnmie - zawsze myśłałem, że "byczki" to nazwa własna konserwy :)
Do przedwczoraj, gdy zobaczyłem na znajomym rybnym straganie ryby
zatytułowane "BYCZKI" w cenie (sic!) 1,50 zł / kg
Czy jest na Grupie jakiś Akwarysta ?
:))

sadyl

1. Data: 2001-05-26 23:35:32

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko, kochani, wszytko, tylko nie "Super byczki"! ;-)

witam

dlaczego byczki sa super ale paprykarz lepszy

pozdrawiam

wlasnie skonczylismy grilla i tez bylo super, wlasnie dopijam piwko i ide
spac

Beszamelowy sosik - pytanie...
Sos Worcestershire
TERYNA