jajowka - mniammniam :))

1. Data: 2003-07-28 12:33:38

Temat: jajowka - mniammniam :))
Od: "maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Wam jajowke, ktora ostatnio codziennie wcinam na sniadanko :)))

skladniki ( dla jednej osoby) :
1 sredni pomidor,
2 jajka,
szczypta cukru,
duzo pieprzu,
sol,
maslo,
ser rokpol (opcjonalnie),
ser zolty (opcjonalnie),

pomidora pokroic na 8 - 9 czesci i wrzucic na roztopione maselko, posypac
cukrem, pieprzem i sola, jak sie podpieka przewrocic na druga strone i
popieprzyc. W miseczce roztrzepac jajka dodac sol i pieprz, wlac na
podsmazone pomidory,mieszac delikatnie (aby pomidory za bardzo sie nie
rozpadly) do konsystencji jaka kto lubi. na koniec posypac startymi serami.
Do jajowki najlepiej nadaja sie grzaneczki ( ja lubie takie mocno
przypieczone, z maselkiem, ale smaruje jak troche ostygna zeby maslo nie
wsiakalo).....aaaa i oczywiscie kawcia z ubitym mlekiem

Smacznego i milego jutrzejszego poranka ! ;))

1. Data: 2003-07-28 12:45:26

Temat: Re: jajowka - mniammniam :))
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niezłe, ale zdradź ile ważysz?

danka

1. Data: 2003-07-28 13:31:07

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pychotka - tez uwielbiam takie sniadanko i jem prawie codziennie ;)))))
Tylko pomidorka wole duzego i drobniej pokrojonego ;))))
Acha waze 50 kg :PPP Choc nie rozumiem co to ma do rzeczy

Pozdrawiam ;))

1. Data: 2003-07-28 14:00:22

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Niezłe, ale zdradź ile ważysz?
>
> danka

kochanego ciala nigdy za malo :)

pozdro spontan

1. Data: 2003-07-28 18:20:34

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezłe, ale zdradź ile ważysz?

Hm, mozesz opisac co wg Ciebie jest nie tak z ta potrawa? Chodzi o maslo?

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things

1. Data: 2003-07-28 21:30:53

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hm, mozesz opisac co wg Ciebie jest nie tak z ta potrawa? Chodzi o maslo?

Może ze mną coś nie tak z moją przemianą materii, bo po takiej porcji
jadanej codziennie szybko podwoiłabym swoją wagę.
Ale smaczku nie odważę się krytykować.

Danka

1. Data: 2003-07-28 21:41:58

Od: "Poziomka" <p...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może ze mną coś nie tak z moją przemianą materii, bo po takiej porcji
> jadanej codziennie szybko podwoiłabym swoją wagę.
> Ale smaczku nie odważę się krytykować.
> Danka
To znaczy, ze teraz wazysz, jak jedno sznurowadlo, a tak bys wazyla, jak
dwa?
Strapiona Poziomka

1. Data: 2003-07-29 06:14:45

Od: "maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Danka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Niezłe, ale zdradź ile ważysz?
>
> danka
>
> u mnie waga jest chyba w normie ( ok 55 kg) a sniadanka powinny byc syte.
moj sposob na nie przybieranie na wadze jest banalny,po prostu nic nie jem
po godz 18 :)) dlatego sniadanka typu jajowka sa usprawiedliwione.

1. Data: 2003-07-29 14:45:48

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ze mną coś nie tak z moją przemianą materii, bo po takiej porcji
> jadanej codziennie szybko podwoiłabym swoją wagę.

Przeciez to jest ze 300-400kcal maks. Faktycznie cos nie tak musi byc z
Twoja przemiana materii.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

1. Data: 2003-07-30 14:43:01

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez to jest ze 300-400kcal maks. Faktycznie cos nie tak musi byc z
> Twoja przemiana materii.

Fakt......nie jest dobrze
Ale z drugiej strony, jeśli zrobię sobie połowę takiej porcji (z jednego
jajka), będę syta i szczęśliwa. :-))))))
A zrobię na pewno.

Danka

Smak zza bliskiej granicy
kurczak + brokuly?