jak często RTG

1. Data: 2007-01-22 14:06:15

Temat: jak często RTG
Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są na dziś standardy, jak często można wykonywać zdjęcia RTG ? Osoba w
średnim wieku 60kg.
pozdr. Ikar

2. Data: 2007-01-22 14:19:39

Temat: Re: jak często RTG
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> napisał w wiadomości

> Jakie są na dziś standardy, jak często można wykonywać zdjęcia RTG ?
> Osoba w średnim wieku 60kg.

Tak często, jak istnieją wskazania.

3. Data: 2007-01-22 17:38:19

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikar wrote:
> Jakie są na dziś standardy, jak często można wykonywać zdjęcia RTG ?
> Osoba w średnim wieku 60kg.
> pozdr. Ikar

zalezy na jakim aparacie ;) Na ruskich zdielano w CCCP zaewnie mniej niz na
najnowszym GE :D

4. Data: 2007-01-22 18:45:56

Od: "Ikar" <Ikar52540|CUTE|@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> zalezy na jakim aparacie ;) Na ruskich zdielano w CCCP zaewnie mniej niz
> na najnowszym GE :D

Zdaję sobie sprawę-ale na tych starych 3 zdjęcia na 3 mieś to chyba za dużo?

5. Data: 2007-01-22 18:54:24

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaję sobie sprawę-ale na tych starych 3 zdjęcia na 3 mieś to chyba
> za dużo?

kiedys sam szukalem, nie pamietam strony
google: maksymalne dawki promieniowania rtg cos tam cos tam i poszukaj,
pokojnie nie zginiesz...

6. Data: 2007-01-22 19:10:56

Od: Krzysztof Rudnik <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papkin wrote:

> zalezy na jakim aparacie ;) Na ruskich zdielano w CCCP zaewnie mniej niz
> na najnowszym GE :D

Nie znam sie na RTG, ale wydaje mi sie ze to glownie zalezy od czulosci
kliszy. Dawka promieniowania musi byc tak dobrana, by uzyskac obraz.
Za duzo przeswietli klisze, za malo - obraz bedzie blady.
Oczywiscie dochodza pewnie jakies szczegoly typu widmo, jakies
promieniowanie poza obszarem roboczym itp.

--
Krzysiek Rudnik

7. Data: 2007-01-22 19:18:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaję sobie sprawę-ale na tych starych 3 zdjęcia na 3 mieś to chyba za dużo?

Dopiszę się do pytania.
Co uważasz za 3 zdjęcia?
Jedno psześwietlenie ręki = 3 klisze, ale małe.
To są 3 zdjęcia czy jedno ?

Jak długo lepiej niczego nie łamać?
Poprzednie prześwietlenie miałam rok temu (też 3 klisze).
Czy to nie za często ?

(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

Gdzie kupić dobre i w miare tanio okulary w Poznaniu
serce a gripex,cirrus.
Sepsa w dużych zakłądach zamkniętych, dlaczego?
jakie jest prawdopodobieństwo?
Możliwość eliminacji genów...