jak instalacja miedziana

1. Data: 2001-07-22 08:36:05

Temat: jak instalacja miedziana
Od: "qla" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zmodernizowania instalacji wodnej w bloku i chciałbym
zmienić ją na miedzianą. W związku z tym mam pytanie:
Jak przejść z rur stalowych na miedziane ?

Wojtek
q...@p...onet.pl

1. Data: 2001-07-23 08:36:14

Temat: Re: jak instalacja miedziana
Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

qla wrote:

> Przymierzam się do zmodernizowania instalacji wodnej w bloku i chciałbym
> zmienić ją na miedzianą. W związku z tym mam pytanie:
> Jak przejść z rur stalowych na miedziane ?

Mosiężnymi złączkami, z jednej strony gwint, z drugiej do lutowania.

Wojtek,
przekładający w zeszłym tygodniu kaloryfer z jednej ściany na drugą, i z
rurek stalowych na miedziane.

PS. do dzisiaj nie cieknie, i nawet grzeje :)

--
Wojciech Zimkowski

lodowka Boscha
Robot kuchenny Bosha - POSZUKIWANY
kupie dom do 200 tys pln
Koszt cyklinowania
SPRZEDAM MIESZKANIE W łĘCZNEJ 20 K OD LUBLINA