jak laczyc terakote z panelami

1. Data: 2002-05-28 11:53:29

Temat: jak laczyc terakote z panelami
Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was ukladal juz moze podloge w ten sposob, ze laczyl terakote z
panelami. Problem polega a tym, ze nie ma problemu z zakupem listew
rozgraniczajacych przy laczeniu tych dwoch materialow w linii prostej. Ja
jednak chce dociac glazure i panele "po luku". Wiem, ze sa specjalne listwy
ponacinane (z zabkami), ktore mozna wyginac w dowolny ksztalt, ale czy ktos
ma jakies doswiadczenie w tym zakresie ?
Po drugie - co ukladac najpierw : panele czy terakote (zakladam, ze w calym
mieszkaniu musi byc zrobiona nowa "wylewka:

Pozdrawiam - i z gory dziekuje za podpowiedzi

Piotr (scuba)

1. Data: 2002-05-28 11:58:18

Temat: Re: jak laczyc terakote z panelami
Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

widzialem takie listwy w Obi

1. Data: 2002-05-28 14:12:53

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem listwy, ale znalazlem tylko plastikowe... nagrzewa sie je w wodzie i
zatrzaskuje w takiej rynience przymocowanej do podlogi.
Szukalem metalowych ale nie znalazlem...
Ja polozylem najpierw terakote - docialem w odpowiedni ksztalt i pozniej
wypelnilem panelami.

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-05-29 09:04:53

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scuba" <p...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze sa specjalne listwy
> ponacinane (z zabkami), ktore mozna wyginac w dowolny ksztalt,

Widzialem u znajomej taki patent zrobiony po prostu z mosieznej listwy
rozgraniczajacej sprzedawanej jako prosta i potem wygietej. Listwa dosc
waska (!!!), promienie giecia nieduze, wyszlo super

J.

potrzebny glazurnik w Wa-wie
black&decker quattro
Skosy
Dzialka rekreacyjna a budowlana
materac Kolo Jamaica -- wgniecenia po 2 mies.???