jak leczyc liszaj.?

1. Data: 2006-08-24 20:39:26

Temat: jak leczyc liszaj.?
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
Kilka lat temu pojawiło się dziwne paskudztwo w postaci zaognionych krostek
na mojej nodze które z czasem zaczęły się rozrastać.Po pobraniu wycinka do
badania stwierdzono ze jest to odmiana liszaja płaskiego albo jakiegoś na p.
zostałam poddana leczeniu groprinosiną vratizolinem i novate krem i tysiącem
różnych maści które niestety nie przynosiły poprawy. a liszaj jak był tak
jest i zaczął się powiększać i rozprzestrzeniac na całej nodze i pojawił się
również na ręce. jestem bezradna nie wiem juz jak sobie pomódz lekarze
twierdza że tak do końca nie jest wiadome jaki bieg przyjmie ta choroba i
jak ją leczyć pomóżcie co robić pozdrawiam kasia p

2. Data: 2006-08-26 22:11:36

Temat: Re: jak leczyc liszaj.?
Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nie chce mi odpoiedzic

3. Data: 2006-08-26 22:54:29

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciupa napisał(a):
> nikt nie chce mi odpoiedzic
>
> Użytkownik "ciupa" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

Tu sobie poczytaj:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Liszaj&btnG=Szuk
aj+w+Google&lr=lang_pl

--
Kaja

4. Data: 2006-08-27 12:00:52

Od: "Monika" <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

urynoterapia

Jak wykasować szybko zmiany typu łuszczyca
prof. Fabis - ortopeda - kto zna?
Zerwane troczki rzepki kolanowej
Jak to "ugryżć"?
Uszy i Ginkofar.