... jak mucha na scianie cd.

61. Data: 2007-11-09 16:29:02

Temat: Re: ... jak mucha na scianie cd.
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> Interesujące - sądziłaś, że rodzina lepiej sobie poradzi
> bez ciebie niż bez dziecka, bez którego radzili sobie jakoś dotąd?
>
> I czy myślisz, że lekarz by ratował w pierwszej kolejności
> dziecko niż ciebie gdyby miał wybierać?
> Takie życzenia "byleby dziecko żylo, nawet kosztem mojego zycia"
> jest pustosłowiem.
>
> Ja, jadąc na taką operację na pewno bym sie modliła w duchu
> o zycie dziecka, i owszem, aczkolwiek przede wszystkim o swoje.
> Żeby moi najbliźsi nie musieli przezywać większej tragedii.
>
> - JaKasia

O ile miałabyś czas się w ogóle nad czymkolwiek zastanowić.
Ja miałam tylko tyle czasu, aby nie pogubić się do reszty w gonitwie
myśli. I dlatego wiem, że wtedy nie myślałam o sobie.

--
XL wiosenna

62. Data: 2007-11-09 16:35:12

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile miałabyś czas się w ogóle nad czymkolwiek zastanowić.
> Ja miałam tylko tyle czasu, aby nie pogubić się do reszty w gonitwie
> myśli. I dlatego wiem, że wtedy nie myślałam o sobie.

Tak, to akurat jestem w stanie zrozumieć.
To prawda - gdy się ma bliskich, to myśli o własnej smierci
chyba głównie ich dotyczą.

- JaKasia

63. Data: 2007-11-09 16:38:42

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> Napisałes oswiadczenie dla lekarzy?

> Własnie. Dlatego kochający mąż nie pozwoliłby ci umrzeć.
> A ty nadal byłabys bohaterką.

I jeszcze mogłaby resztę życia przy byle okazji męża obciążać że bez JEJ
zgody poświęcił JEJ dziecko...ale akurat wy wszystkie tak macie... ;)

64. Data: 2007-11-09 16:39:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie odchodzą.

Fakt...zamykają drzwi przed nosem. ;P

66. Data: 2007-11-09 16:41:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak właśnie jest.

Co nie zmienia faktu że my robimy to samo tylko inaczej...

65. Data: 2007-11-09 16:41:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:fh22fr$7jl$1@news.onet.pl...

> większe

> Fakt...zamykają drzwi przed nosem. ;P

Też nie.

67. Data: 2007-11-09 16:43:14

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" <s...@o...pl

> I jeszcze mogłaby resztę życia przy byle okazji męża obciążać że bez JEJ
> zgody poświęcił JEJ dziecko...

Przy takiej postawi tak by pewnie było. Heroiczny mąż
musiałby i to wkalkulować w ryzyko.

> ale akurat wy wszystkie tak macie... ;)

Ja tak nie mam.

68. Data: 2007-11-09 16:46:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JaKasia" <m...@o...pl> wrote in message
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl

> Przy takiej postawi tak by pewnie było. Heroiczny mąż
> musiałby i to wkalkulować w ryzyko.

> Ja tak nie mam.

Takiej sytuacji? Życie jeszcze przed Tobą.

69. Data: 2007-11-09 16:48:36

Temat: Re: "Orzeł i kura" de Mello
Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl

> Na pewno nie jest to jej cel. Czytałam to jako słowa skierowane do mnie -
> czyli zgodnie z tym, jak się zwraca DM do czytelnika. Nic nie jest w
> stanie uczynić ze mnie egoistki, więc nie muszę się analizować.

To jest klasyczny rodzaj pychy, niestety...
Przykład wręcz podręcznikowy.

70. Data: 2007-11-09 16:56:09

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takiej sytuacji? Życie jeszcze przed Tobą.

Byłam w róznych sytuacjach.
Nie mówie o sytuacji zagrożenia życia,
tylko o kwestii wypominania.

Zbyt wiele odpowiedzialnosci biorę na siebie
(bynajmniej nie ze szlachetności, raczej być może
z lęku aby mi ktoś potem nie wystawił rachunku,
albo może tez z pychy...) żeby wykazywać się
taką małostkowością jak wypominanie
komuś z trudem podjętych decyzji.

- JaKasia

Panslavisto!!!