jak odnowić zniszczone włosy

1. Data: 2003-11-27 07:33:13

Temat: jak odnowić zniszczone włosy
Od: "zSE" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pewien problem moje wlosy są bardzo zniszczone, łamią się i rozdwajają.
Wiem dlaczego takie są, ponieważ ich rozjaśniam ale tylko odrosty.Wyglądają naprawde
okropnie
a do tego są jeszcze b.długie.poradzcie mi co mam z nimi zrobic gdzie się najlepiej
udać.Może są jakies dobre
domowe sposoby na nie lub jeszcze cos innego.Są koloru blond.Pomóżcie mi
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!powiedzcie mi czy są jakieś b.dobre preparaty regenerujące??

1. Data: 2003-11-27 09:43:10

Temat: Re: jak odnowić zniszczone włosy
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam fajny sposób w miarę szybkiej poprawy stanu włosów. Na mnie działa a też
miałam zniszczone włosy. Panthenol ten z apteki, no głowe i 30 minut, potem zmyć.
Po 3 razach włosy były już niezłe.

Hanuś

1. Data: 2003-11-27 10:50:15

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

WRRRRR. Wylacz html. To Usenet, tu sie tekstu czystego uzywa.

Avon ma niezle serum do zniszczonych koncowek, tym i maseczka Elseve do
farbowanych podkurowalam moje wlosy.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-11-27 11:04:58

Od: "giga" <g...@i...wywal-to.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Avon ma niezle serum do zniszczonych koncowek, tym i maseczka Elseve do
> farbowanych podkurowalam moje wlosy.

A wczesniej chyba trzeba fryzjera zaproponowac, ktory radykalnie pozbedzie
sie juz tego, czego odratowac sie nie da :) Nie ma co plakac nad kazdym
centymetrem, skoro jest w fatalnym stanie.

--
giga

Re: masc na zajady ???
Re: masc na zajady ???