jak odzyskac pewnosc siebie.

1. Data: 2002-02-03 16:52:58

Temat: jak odzyskac pewnosc siebie.
Od: "Sylwia" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze 0.5 roku temu bylam bardzo pewna siebie. Wiedzilam co od zycia chce
i jak to wszystko osiagnac.
Od czesu gdy przyszedl moment ogolnego zwatpienia postanowilam przeprowadzic
sie na jakis czas do rodzicow i wszystko rozwiazac. Miesiac zamienial sie w
5 miesiecy , a wizyty u psychologa zamiast mi pomoc jeszcze barzdiej mnie
pograzyly w niepewnosci.
Czuje sie jakbym nie byla soba i jkabym zyla tylko w 10 % mojego potencjalu.

1. Data: 2002-02-03 17:12:19

Temat: Re: jak odzyskac pewnosc siebie.
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a3jq8r$4gb$1@news.tpi.pl>, w...@i...pl says...
> [...]
> pograzyly w niepewnosci.
> Czuje sie jakbym nie byla soba i jkabym zyla tylko w 10 % mojego potencjalu.

Ty idz do psychoterapeuty dobrego a nie do psychologa. To jednak nie to
samo.

1. Data: 2002-02-03 18:15:14

Od: "Brian" <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pograzyly w niepewnosci.
> Czuje sie jakbym nie byla soba i jkabym zyla tylko w 10 % mojego

Ciekawie byłoby się zastanowić, co konkretnego się stało. Co zadecydowało o
przeprowadzeniu się do rodziców i SKĄD? I w ogóle kontekst całej sprawy.

--
Brian

b...@e...pl
# Life is the bitch and then you die #

Dzień dobry!
Prawdziwy mężczyzna - kim jest dla was kobiet?
Proszę o pomoc psychologa.
Witaj...
Generator fal mózgowych