jak polepszyć hemoglobinę?

1. Data: 2004-05-28 08:43:59

Temat: jak polepszyć hemoglobinę?
Od: "Takanohana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam Wszystkich!!!

od dawna mam niską hemoglobinę (na granicy z niebezpieczną ilością). co z
tym zrobić? mogę na chwilkę sobie ten wskaźnik podnieść (buraczki i te
sprawy) ale ja wolę na dłużej. JAK?

dziękuję za odpowiedz

:))
Taka

2. Data: 2004-05-29 11:52:48

Temat: Re: jak polepszyć hemoglobinę?
Od: Lukrecja Borgia <n...@c...tarman.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze po prostu jesc codziennie Falvit, on jest bardzo dobry zawiera
odpowiednia dawke dzienna zelaza i ja mam po nim hemoglobine ok., a
wczesniej bylo dosc nieprzyjemnie...
Pozdrawiam.

3. Data: 2004-05-29 14:53:09

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c96u4e$im4$1@topaz.icpnet.pl> Takanohana tako rzecze:

> od dawna mam niską hemoglobinę (na granicy z niebezpieczną ilością). co z
> tym zrobić? mogę na chwilkę sobie ten wskaźnik podnieść (buraczki i te
> sprawy) ale ja wolę na dłużej. JAK?

a) przyczyny (bierzesz jakieś leki, masz wrzody układu pokarmowego)
b) dieta, to nie buraczki, to też na przykład odstawienie herbaty,
wątróbka - poszukaj googlem
c) leki wspomagające
A co na to lekarze? Bo ja miałem poziom niższy niż żona w ciąży po
paromiesięcznym braniu niesterydowych leków przeciwzapalnych (ZZSK)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

cytomegelia
Jaki lekarz 'szuka' raka ?
Trzaski w szczęce
Nerwica?