jak powitać żone ?

11. Data: 2002-11-20 10:40:17

Temat: Re: jak powitać żone ?
Od: "Śmaga" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:19247-1037777657@213.17.138.62...

> Żona jest aż tak STRASZNA????
>
> Mam wrażenie że jednak BARDZO się cieszysz!!!

Ani to na temat ani zabawne....
Ty Qwax znowu sztuke klapania na klawiaturze ćwiczysz?

Aga

12. Data: 2002-11-20 10:50:32

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja napiszę co mnie cieszy gdy wracam do domu, po dłuższym
lub krótszym
> byciu poza. Po pierwsze porządek w domu, człowiek jak go
nie ma to w
> swojej tęsknocie idealizuje dom nieco,

Wg mnie to jest najtrafniejsza odpowiedź do tej pory,
ponieważ powitanie to nie tylko krótszy lub dłuższy seks czy
kolacja. Ważne jest by ten szczęśliwy moment powrotu trwał
jak najdłużej i nie wymagał zakasywania rękawów. Dokładnie
tak, jak piszesz. Wysprzątane mieszkanie, pusty kosz z
brudami, pełna lodówka, zmieniona pościel, by nie trzeba
było odrywać się od siebie. Od siebie dodam, że seks w
samochodzie po długotrwałej podróży nie przyniesie wam tyle
satysfakcji, co świece, wspólna kąpiel, nastrojowa muzyka
oraz wino lub szampan z różami gdzieś przy łóżku. Po takim
odpoczynku i relaksie możecie się kochać i kochać i kochać
do woli:-))))))))
Sokrates

13. Data: 2002-11-20 10:53:28

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Śmaga" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> Ani to na temat ani zabawne....
> Ty Qwax znowu sztuke klapania na klawiaturze ćwiczysz?

Wg mnie, to wewnętrzna potrzeba zwracania na siebie uwagi,
choćby i kosztem odciągania ludzi od tematu dyskusji:-)
Sokrates

14. Data: 2002-11-20 10:59:25

Od: "Anula" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> Po pierwsze porządek w domu,

Zgadzam się w 100%. Wypucuj mieszkanie ;)
1. Pozmywaj i usuń spaleniznę z kuchenki (jeśli się oczywiście jej dorobiłeś
;)
2. Wyczyść obsikany klozet
3. Potraktuj dywany odkurzaczem
4. Wyrzuć śmieci i wszystkie butelki po piwie z ostatnich trzech miesięcy
5. Oporządź domowy inwentarz - jeśli takowy posiadacie
To najważniejsze. Rzuca się najbardziej w oczy. Żyrandoli z kurzu nie musisz
wycierać :) Osobiście często wyjeżdzam na tydzień, póltora i to, co czasami
zastaję w domu po powrocie powoduje, że od razu wpadam we wściekłość.

Jak jeszcze coś ugotujesz to będzie marzenie. Do tego kwiaty, winko, wspólna
kąpiel, seksik... hmmmm

PAMIĘTAJ:
Nie zapytaj przypadkiem: "Czy masz coś dla mnie? Co mi przywiozłaś?" zanim
zdąży się rozebrać.
Nie mów, że przytyła
Powiedz, że tęskniłeś, że kochasz i inne tego typu pierdoły - to na nas
działa ;)

powodzenia i pozdrawiam,
Anka

15. Data: 2002-11-20 11:00:54

Od: "Śmaga" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wg mnie, to wewnętrzna potrzeba zwracania na siebie uwagi,
> choćby i kosztem odciągania ludzi od tematu dyskusji:-)
> Sokrates

Tak, ja też pod tym się podpisze;-))) ale dodam "wewnętrzna ciężka do
odpoarcia potrzeba..."
pozdrowienia Aga

16. Data: 2002-11-20 11:14:32

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Śmaga" wrote:

> Ani to na temat ani zabawne....

Dlaczego? Wg mnie zwrócil uwage na niechlujstwo jezykowe w ladny i
delikatny sposób.
pzdr
agi

17. Data: 2002-11-20 11:27:54

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego? Wg mnie zwrócil uwage na niechlujstwo jezykowe w ladny i
> delikatny sposób.

No chociaż jedna osoba mnie rozumie.

Dziękuję.

A co do tematu to wolę czytać (też mnie to czeka) niż pisać.

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2002-11-20 11:30:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mów, że przytyła

A jak schudła (za bardzo) - dochodzą mnie takie słuchy - to mogę
powiedzieć?

Pozdrawiam
Qwax

19. Data: 2002-11-20 11:37:49

Od: "Anula" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak schudła (za bardzo) - dochodzą mnie takie słuchy - to mogę
> powiedzieć?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

To przygotuj wyjątkowo kaloryczne jedzonko i powiedz, że to specjalnie dla
mojego wróbelka/kociaczka/myszki itp., żeby trochę ciałka nabrała, bo taka
chudziutka.
Również pozdrawiam,
Anka

20. Data: 2002-11-20 11:37:50

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> A jak schudła (za bardzo) - dochodzą mnie takie słuchy - to mogę
> powiedzieć?

wg kogo za bardzo schudła? :)

pozdr.Joanna

stały repertuar awantur
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffff 9412 [1/2]
Naturalne planowanie rodziny
Bardzo wazne - poszukiwania grupy krwi dla umierającego dziecka ARh-