stały repertuar awantur

1. Data: 2002-11-19 10:02:51

Temat: stały repertuar awantur
Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie mili grupowicze stały temat kłótni z partnerem?

U nas króluje wątek słodzenia zupy. Zaczęło się tak: ugotowałam zupę,
doprawiłam, ale jak przyszedł mąż to proszę, żeby spróbował i ew. doprawił.
On próbuje i pyta czy była słodzona.
Od razu się zdenerwowałam i mówię,że nie powiem bo miał spróbować a nie
pytać co dodałam.
Mąż się wkurzył i udowadnia,że musi wiedzieć czy słodziłam, żeby wiedzieć
czy ją jeszcze dosłodzić czy nie.
Ja uważam że jak mu smakuje to nie trzeba, a jak czuje że nie słodka to
niech dosłodzi.
On udowadnia, że zupa jest lepsza po posłodzeniu, ale jak słodzona już była
(czego uparcie nie chcę mu powiedzieć), to jak ją posłodzi, to będzie za
słodka.
Ja uważam, że jak coś jest słodkie to jest słodkie bez względu na to czy
było dosładzane, czy jest słodkie samo z siebie.
I tak w koło Macieju.

Temat słodzenia zupy jest tematem bardzo drażliwym, i ciągnie się od
dłuższego czasu nie rozwiązany. Staramy się go unikać.
Czy u was też królują tematy zapalne?

Sowa

2. Data: 2002-11-19 10:23:42

Temat: Re: stały repertuar awantur
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Temat słodzenia zupy jest tematem bardzo drażliwym, i ciągnie się od
> dłuższego czasu nie rozwiązany. Staramy się go unikać.
> Czy u was też królują tematy zapalne?

Tak - sprzątanie.

I zaganianie dzieci do lekcji.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2002-11-19 10:27:43

Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> U nas króluje wątek słodzenia zupy.

A czemu slodzisz zupy? Wszystkie? Bo ogolnie to zupy chyba sie soli.....

--
Pozdrowienia
Ania Björk

4. Data: 2002-11-19 10:28:40

Temat: OT Re: stały repertuar awantur
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> U nas króluje wątek słodzenia zupy.

Rozpiera mnie ciekawosc- jakie zupy sie slodzi? U mnie dominuja raczej
przyprawy slono-ostre i ciezko mi wyobrazic sobie akurat slodzenie zup
jako staly powód do klotni.
Wracajac do tematu- sprzatanie i pospiech.
pzdr
agi

5. Data: 2002-11-19 10:33:05

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sveana" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czemu slodzisz zupy? Wszystkie? Bo ogolnie to zupy chyba sie soli.....

Troche cukru czasami poprawia smak. Mama mi to powiedziała, bo do tej pory
tez tylko soliłam.

Magdalena+Karolka (27-10-97) +...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

6. Data: 2002-11-19 10:33:49

Od: "Evian" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <s...@w...pl> wrote in message news:ard2hh$ck0$1@news.onet.pl...

> Czy u was też króluj? tematy zapalne?

U nas słowo-kataklizm a wlaściwie zwrot to wypowiedziane przeze mnie: "Nie
tym tonem" i sie zaczyna. Obojetnie czego dotyczyła dyskusja rozmowa schodzi
na formę kłocenia sie a nie o faktyczną tresc sporu. Bo ja z kolei po prostu
nie moge i juz zniesc pieniackiego tonu który wystepuje u mojego meza juz w
najprostszej wymianie zdan (taki sposób rozmowy odziedziczył po swoim
tatusiu :-/ )
Gosia

7. Data: 2002-11-19 10:34:27

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
(...)

> Tak - sprzątanie.
>
> I zaganianie dzieci do lekcji.

to tak jak u mnie sprzątanie i zaganianie Karoli do ćwiczen logopedycznych.
Zawsze matka ta zła bo kaze scielic łózko, sprzątac zabawki i jeszcze uczyc
sie :-))))))

8. Data: 2002-11-19 10:35:00

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sveana" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czemu slodzisz zupy? Wszystkie? Bo ogolnie to zupy chyba sie soli.....
>
> --
ja tez dosładzam-ogórkową , barszcze, pomidorowe - ale mój chłop bez pytania
doprawi, no chyba że coś tuż przed próbą organoleptyczna dowaliwszy i się
przegryźć nie zdążyło

a my się kłócimy o sprzątanie-tradycyjnie ;)
i o komputer -wtedy młode się dołącza :)

pozdr.Joanna

9. Data: 2002-11-19 10:50:27

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Zawsze matka ta zła bo kaze scielic łózko, sprzątac zabawki i jeszcze
uczyc
> sie :-))))))

no :)))) nie dalej jak wczoraj tata usiłował wcisnąć dziecku, że od
zaganiania do lekcji to sa mamusie a tatusie są od specjalnych zadań typu
rozrywka , co się przekłada na: matka=wredna, tatuś=skarb
alem była czujna jak ważka i przy wydatnej pomocy dziecka naprostowaliśmy
spaczone poglądy tatusia:)

pozdr.Joanna

10. Data: 2002-11-19 10:56:55

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
logopedycznych.
> Zawsze matka ta zła bo kaze scielic łózko, sprzątac zabawki i

U mnie jeszcze pakowanie plecaków przed wyjazdem.
Było już tyle awantur, ze teraz pakujemy sie zawsze osobno.

A ja pakowania po prostu nie cierpię.

Pozdrowienia.

Basia

LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmm 3636 [14/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff fffffffff 9412 [1/2]
Naturalne planowanie rodziny
Bardzo wazne - poszukiwania grupy krwi dla umierającego dziecka ARh-
Długie i problematyczne