jak przytyc

1. Data: 2005-08-11 18:29:42

Temat: jak przytyc
Od: "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wiem ze niektorych moze to smieszyc, ale ja bardzo chcialbym choc troche
przytyc.
Mam ok 172 cm wzrostu i waze jakies 55 - 56 kg.
Pracę mam siedzącą mało nie jem, jednak nie mogę ani trochę przybrać na
wadze. Jestem zdrowy, nie biorę rzadnych leków, nie palę.
Pomóżcie, doradźcie, co jeść, ewentualnie co cwiczyć żeby chociaż troszke
kilogramów przybyło.

Dzięki.

Marcin

2. Data: 2005-08-11 19:02:14

Temat: Re: jak przytyc
Od: "Adrian" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wadze. Jestem zdrowy, nie biorę rzadnych leków, nie palę.
> Pomóżcie, doradźcie, co jeść, ewentualnie co cwiczyć żeby chociaż troszke

Nio, ja też jestem ciekaw jak można przytyć. Jestem w gorszej sytuacji niż
Ty. Mam 182 cm wzrostu i 55 kg. Też zbytnio się nie ruszam. Najgorsze jest
to że lubię sobie pojeść i ani trochu nie przytyję. Chory też nie jestem
(przynajmniej tak mnie się wydaje). Mój tata w młodości był chudy. Sądzę że
to genetyczne jest. Przydałoby się te 10 kg więcej. Ale lepiej chyba być
chudszym niż grubszym.

3. Data: 2005-08-11 19:41:35

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Adrian" <e...@i...pl> napisał(a)
wnews:ddg7c9$o0f$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> młodości był chudy. Sądzę że to genetyczne jest. Przydałoby się te 10
> kg więcej. Ale lepiej chyba być chudszym niż grubszym.

Ha! :) Juz myslalem ze chudszych niz ja nie ma :)
188cm i 66-67kg wagi. Tylko, ze ja sie ruszam ;)
Tez uwazam, ze nasza waga ma podloze genetyczne!

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2005-08-11 19:43:36

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.08.2005, o godzinie 21.02.14, na pl.sci.medycyna, Adrian
napisał(a):

<ciach>

To ja się przyłączam. Jestem w lepszej sytuacji - 176/62. Ale to mimo
wszystko trochę za mało. I jak przytyć, żeby w brzuch nie poszło? :)

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2005-08-11 19:57:25

Od: "shen" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy ile macie lat

ja w wieku lat 15 miałem 189cm i ważyłem 69 kg a jadłem tyle co kilku
dorosłch osobników...

pzdr.S

6. Data: 2005-08-11 21:08:38

Od: "Rybak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <spyram@_wytnij_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wadze. Jestem zdrowy, nie biorę rzadnych leków, nie palę.
> Pomóżcie, doradźcie, co jeść, ewentualnie co cwiczyć żeby chociaż troszke

To jeszcze nie tragedia. Ja przy wzroscie 176 waze 56 kg a mam 21 lat. I to
co tu mowicie o genetyce to prawda, dlatego ja sie pogodzilem juz z tym, ze
tak mam zaprogramowany organizm, a skoro nie choruje i czuje sie swietnie to
znaczy, ze nie ma sie czym martwic. Rowniez jadam ile chce i co chce i waga
ani drgnie:) Kiedys slyszalem, ze jedynym wyjsciem dla osob naturalnie
chudych jest po prostu ruch-miesnie dodaja pare kg i przy okazji wyrzezbia
patykowate cialo;), ale ja akurat od tego stronie;)

7. Data: 2005-08-11 21:09:06

Od: "zyd" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wadze. Jestem zdrowy, nie biorę rzadnych leków, nie palę.
> Pomóżcie, doradźcie, co jeść, ewentualnie co cwiczyć żeby chociaż troszke

Zdecydowanie polecam siłownię z odpowiednim hormonogramem zajęć,
intensywnością i dietą. Typowa "masówka". Ćwiczenia bazujące na skurczach
koncentrycznych. Opuszczanie ciężarów. Bla bla... byle zdala od szprycu. to
w skrajnych przypadkach, a na takie nie wyglądacie. Mi też czuje udaje się
bez.

8. Data: 2005-08-11 21:14:55

Od: "MakGajwer" <m.a.c.g.y.v.e.r@_nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Ja mam 185 cm wzrostu i 61 kg. Też bym chciał przybrać ale nie na brzuchu i
wydaje mi się że jedyny sposób to zwiększenie masy mięśniowej, jeśli chodzi
o "kontrolowany" przyrost masy ciała. Tłuszcz to raczej nie wiadomo gdzie
sie osadzi:( Dlatego chyba pozostają ćwiczenia i dieta wysokobiałkowa. Może
jakieś odżywki dla sportowców, ale rzecz jasna nie steroidowe itp.
Poza tym, jak ktos juz napisał, wszystko zależy od wieku i sposobu życia.
Jak wiadomo studenci nie mają spokojnego życia a ich codzienny stół nie jest
suto zastawiony;)

Pozdrawiam
MakGajwer

9. Data: 2005-08-11 21:44:55

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11.08.2005, o godzinie 21.57.25, na pl.sci.medycyna, shen napisał(a):

> zależy ile macie lat

Przed 30.

> ja w wieku lat 15 miałem 189cm i ważyłem 69 kg a jadłem tyle co kilku
> dorosłch osobników...

Ja w wieku 15 lat ważyłem mniej a wzrost mniej więcej ten sam. W sumie w
ciągu tych 15 lat przytyłem... ;)

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2005-08-11 22:03:56

Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin napisał:

> [...]
> wadze. Jestem zdrowy, nie biorę rzadnych leków, nie palę.
> Pomóżcie, doradźcie, co jeść, ewentualnie co cwiczyć żeby chociaż troszke

siłownia + odpowiednia dieta. zajżyj na www.sfd.pl

Clivarin-prosba o pomoc
Ryby.
pomocy