jak sie naprawic /pomocy ;-(/

1. Data: 2004-03-26 13:40:32

Temat: jak sie naprawic /pomocy ;-(/
Od: "aphexoid" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
od kilku juz lat niewidze zadnej nadziei na lepsze zycie.
Czuje ze wszystko zatraciłem, wpłynelo na to moje wychowanie, geny po
rodzicach, doświadczenie z dzieciństwa i lat dojrzewania.
Jestem samotny, agresywny w stosunku do samego siebie, boje sie kobiet choc
wiem ze ich pragne i ich uczuc by moc choc na chwile przejzec na oczy i
zobaczyc ta jasniejsza strone zycia...
wiem ze wszystko skonczone, nienawidze ludzi, wszystko mnie drazni, ale zyje
w znieczuleniu na prochach, chociaz sny niedaja mi spokoju, snie na ogół o
tym czego pragne lub czego sie boje.
Jak rano sie budzę to jestem zazwyczaj zdołowany tym doswiadczeniem, ale
tabletka uspokajajaca do ust i jade dalej.

co i kto moze mi pomoc, psychiatre mam, nawet jednego z lepszych,
przeszedłem 2 grupy terapeutyczne "grupowe" i odrobine pomogło :-) ale 100
razy za mało by coś drgnęło.
Niewiem do kogo sie zglosic, do psychologa, hipnoterapety, czarodzieja ?

1. Data: 2004-03-26 14:19:59

Temat: Re: jak sie naprawic /pomocy ;-(/
Od: "Arystokrates" <columbineNOSPAM@.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aphexoid <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:kpW8c.247750$O...@n...chello.at...

zapisz sie do zielonych. www.zieloni.org.pl :)

1. Data: 2004-03-26 16:48:31

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razy za mało by coś drgnęło.
> Niewiem do kogo sie zglosic, do psychologa, hipnoterapety, czarodzieja ?

Czego oczekujesz?
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-03-26 18:13:22

Od: "aphexoid" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałbym miec lepsze spojrzenie na świat
być bardziej otwartym, niebać się ludzi, "podkręcić" swój trudny charakter
który mi przeszkadza.

1. Data: 2004-03-26 18:45:16

Od: "Joanna_Maria" <j...@g...pl_wytnij> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aphexoid" <a...@t...pl> napisał:
> chciałbym miec lepsze spojrzenie na świat
> być bardziej otwartym, niebać się ludzi, "podkręcić" swój trudny charakter
> który mi przeszkadza.

Moze potrzebujesz psychoterapii indywidualnej, na grupowej to jednak inny
rodzaj pracy.

Joanna

zagadka logiczna- moze ktos to juz zna???????/
OBOJNACTWO - ignorancja rani!
trauma - von Braun! do tablicy proszony
NTG - alkohol
ŚmierćIII