jak tam wizyta...:-)

1. Data: 2002-11-14 13:28:49

Temat: Re: jak tam wizyta...:-)
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik niejaki "Bandzior", napisal
> SOrry, ale kup se psa albo spoktaj sie z kims realnym.

Soory, ale mam psa a w realu spotykam sie z wieloma ludzmi...
U.

1. Data: 2002-11-14 13:28:49

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 13:28:49

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 17:18:06

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik niejaki "Bandzior", napisal
>
> Soory, ale mam psa a w realu spotykam sie z wieloma ludzmi...
> U.

Sorry..po trzykroc sorry;-)))
U.

1. Data: 2002-11-14 17:43:53

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-14 18:01:43

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak się tylko zastanawiam czy widzisz jakieś korelacje znaków zodiaku z
> psychologią:) A co do panien, to są analityczne, krytyczne i czasami
> pedantyczne, a do tego jeszcze leniwe:)
>
> Alienkaa
Hmm....jam Waga, jakiez Wagi sa?;-)
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-11-14 18:42:15

Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

> Hmm....jam Waga, jakiez Wagi sa?;-)

Hmm.. to o pannach to pisałam na swoim przykładzie, ale moja siostra to
waga - jeszcze się nie zagryzłysmy, tak więc wnioskuję, że umieją się
dogadywać z pannami :)))

Alienkaa
********************
* Maja gg.641165
* A...@p...fm
*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-11-15 08:31:56

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulaś
czy Ty jesteś waga z pierwszej dekady?

Horoskop akurat ma podstawy naukowe,
choć 'nasza nauka' - 'udaje' ich brak.
Jest całkowicie rozpoznawalny/wytłumaczalny
i gdyby ktoś podjął fachowe badania
miałby efekty.

A interpretacja to już inna sprawa, oparta na doświadczeniach
i obserwacjach. Dotyczy zmiennego środowiska, więc i wyniki
muszą być realistycznie zmienne.

Wiele innych tzw. para_zjawisk_nauk jest całkowicie
realna i wytłumaczalna naukowo, choć często tematami
zajmują się makaki i lemury. Nie dziwi więc fakt
całkowitej ignorancji tematu.

Alienka przytoczyła cechy podstawowe panny,
co może/jest zalążkiem informacji, ale jakże
niepełnym i niepewnym. Przecież panien jest
ok. 500 milionów, a niema 2 identycznych.

Szkoda, że tak podstawowa wiedza nie jest dostępna rodzicom.
Bo to oni właśnie najpełniej mogą ją określić i wykorzystać.
Ale to już inna bajka.

wzdrówki
ett

1. Data: 2002-11-15 08:53:21

Od: "Saulo" <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa wrote:
> [...]

Zdradź chociaż zręby tych 'podstaw naukowych', o eTaTo!

Saulo

1. Data: 2002-11-15 09:24:55

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ulaś
> czy Ty jesteś waga z pierwszej dekady?
Wejdz na moja strone i poczytaj, jest tam o mnie wiele..
a horoskopy...kiedys w gazetach czytywalam i dzis mi sie zdarzy na glos
mezowi przeczytac, ale tylko wtedy gdy "wychodzi na moje" ;-))
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl
DGG 4371151

Co Zrobic ?/ Mam nadzieje ze ktos mi pomoze.
Re: PSPHOME - aktualizacje
Re: Motywacja i działanie
(none)
Lubisz mnie?