Lubisz mnie?

1. Data: 2002-11-13 14:30:58

Temat: Lubisz mnie?
Od: Bandzior <o...@r...cmo> szukaj wiadomości tego autora

- Lubisz mnie?
- tak
- a czemu?

co odpowiadacie/byscie odpowiedzieli (pyta dziewczyna)?

1. Data: 2002-11-13 14:35:32

Temat: Re: Lubisz mnie?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandzior pisze w news:3DD26222.E1FB172C@rara.cmo

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

> co odpowiadacie/byscie odpowiedzieli (pyta dziewczyna)?

Oj, już chyba historyczny tekst z książeczki Eichelbergera, tyle,
że tam był o miłości. Ale może o lubieniu też?

Parafrazuję (a moja memoria fragilis): Nie kocha się za coś, a ni
mimo czegoś. Kocha się, bo nie można inaczej.

Teraz w miejsce 'kocha' wstaw 'lubi'. :P

To oczywiście nie znaczy, że nie da się wymienić tego, co się w
jakiejś osobie lubi szczególnie. :)

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-11-13 14:36:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

Za całokształt ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-11-13 14:42:02

Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 13 Nov 2002 15:30:58 +0100 user Bandzior napisał(a) newsa
<3...@r...cmo> a ja na to:

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

A ja mówię: bo Cie lubię i już. Albo: bo to Ty
:)

mema

1. Data: 2002-11-13 14:50:23

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

Lubię cię za to, że jesteś...

V-V

1. Data: 2002-11-13 14:51:24

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandzior :

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?
>
> co odpowiadacie/byscie odpowiedzieli (pyta dziewczyna)?

Bo mam wzgldem Ciebie niecne zamiary. ;))

Bacha.

1. Data: 2002-11-13 15:03:48

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bandzior" <o...@r...cmo> napisal w wiadomosci
> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

Bo masz wielka pupe krzywe nogi i za male cycuszki ... a ja uwielbiam
potwory :)

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-11-13 15:21:19

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bandzior <o...@r...cmo> napisał(a):

> - Lubisz mnie?
> - tak
> - a czemu?

To może być test na inteligencje i refleks. Odpowiedź następnego dnia może
byc nie zaliczona, jeśli chodziło tylko o refleks. Jeśli chodziło o coś
innego to warto jeszcze spróbować.
Może to być też próba wyłudzenia komplementów ( np. bo masz piękne oczy bo
jesteś odważna). Może to być konfrontacja - a czemu mnie? a czemu skoro ja
nie chcę, a czemu skoro ja ciebie nie lubie? Właściwa odpowiedż zależy od
wyczucia intencji i etapu na którym jest znajomość.

Może to być też zupełnie niezrozumienie faktu, ze ludzie nie wiedza skąd się
biora ich uczucia. Nie słyszałem żeby np ktoś zdawał sobie sprawę że odbiera
własnie jakieś feromnony.

Tak czy owak powodzenia
kis

Ps. W realnym życiu trzeba reagować bez możliwości wcześniejszego
zadzwonienia do przyjaciela.

1. Data: 2002-11-13 15:31:25

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Normalny dialog :)

Odpowiadamy sobie wtedy, zgodnie z prawdą:
- Bo dobrze mi z Tobą.

Jeśli druga strona nalega na uściślenie, wymieniamy jej cechy, które uznajemy
za istotne przy doborze (np. pasujące poczucie humoru, inteligencja,
temperatura - w sformułowaniach typu "jesteś taka ciepła", faktura - w
sformułowaniach typu "jesteś miły", zdolność wybaczania, umiejętność
dochodzenia do kompromisu, chęć gotowania itd.), ewentualnie odnosimy się do
jej profilu psychologicznego, np.:
- Bo jestes 4-9.
- Bo masz fajny profil w FCZ-KT.
- Bo jesteś przeważnie normalna.

:)

kohol

1. Data: 2002-11-13 15:35:06

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol pisze w news:1ee1.00000736.3dd2704c@newsgate.onet.pl

> Jeśli druga strona nalega na uściślenie, wymieniamy jej cechy, które uznajemy
> za istotne przy doborze

Tu trzeba uważać... Jeśli zaczniemy wymieniać jakieś cechy, to
zapewne inne pominiemy i ktoś może się na nas o to obrazić. :/ Bo
wiesz, brzydkiej dziewczynie nie mówi się, że jest ładna, tylko
że ma ładne oczy..

--
Pozdrowieństwa,
Daga