jak urozmaicic rodzinnego grilla...

1. Data: 2002-08-09 11:42:22

Temat: jak urozmaicic rodzinnego grilla...
Od: Lukasz <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

od pewnego czasu przegladam grupe i korzystam z propozycji posilkowych
:)

natomiast mam dylemat. jade w weekend na dzialke do rodziny na grilla.
Chcialbym ich czyms zaskoczyc tak zeby sie zajadali i chwalili :) (ech
ta proznosc). Wiem, ze z defaultu pojawi sie na grillu zwykly boczek i
karkowka w vegecie (nic super wyszukanego) i dlatego chce ich
zaskoczyc i pokazac ze potrawa z grilla to tez moze byc sztuka.

bedzie kolo 10 osob. myslalem o jakims miesku marynowanym w jakiejs
fantastycznej zalewie i do tego jakis gesty sos.

mozecie pomoc - rzucic pare pomyslow?

z góry dziękuję

Łukasz...

1. Data: 2002-08-09 11:43:12

Temat: Re: jak urozmaicic rodzinnego grilla...
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lukasz <c...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8...@4...com..
.
> mozecie pomoc - rzucic pare pomyslow?

nie wiem czy znasz:
http://www.mniammniam.pl/dzial.php?d=NG
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=28

wkn

1. Data: 2002-08-09 13:18:46

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja obstaję przy karkówce marynowanej w słodko - pikantnym lub słodkim sosie
chili firmy Tao-Tao oczywiście nie solić Maria Ćwiklińska
http://www.tan-viet.com.pl/pl_produkty_tao_sosy.html

1. Data: 2002-08-09 13:24:48

Od: Lukasz <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiadajac na list "e-book.com.pl" <n...@e...com.pl> z Fri, 9 Aug
2002 14:28:46 +0100 niniejszym stukam:

>witam, poleca np. szaszlyki wieprzowe slodko-kwasne (na pewno wszyscy beda
>zachwyceni - mozesz przygotowac troszke wiecej sosu), ten i duzo innych
>przepisow na grilla znajdziesz pobierajac program "Pyszne potrawy z grilla" na
>stronie www.e-book.com.pl

thnx, akurat bardziej zainteresowały mnie " Chrupiące szaszłyki z
kurczaka" ale za cholerę nie mogę dojść co zrobić z sosem francuskim,
masłem, serem pleśniowym, czosnkiem i brandy podanymi w produktach a
nie pojawiającymi się w sposobie przygotowania.

coś jakby produkty nie byly do przepisu... :-)

Lukasz...

1. Data: 2002-08-09 20:14:11

Od: "e-book.com.pl" <n...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
:
: coś jakby produkty nie byly do przepisu... :-)

..masz racje - kuchnia, to domena mojej zony - chcac nie chcac zobowiazalem sie
zrobic jej ta ksiazke i pomieszalem ten przepis. dzieki za info - na stronie
juz jest poprawiona warsja, zycze smacznego i udanej imprezy :)
p-a
leszek

baranina - gdzie kupic w Łodzi?
BALAGAN na łaczach !!?????