jak usunac stare fugi?

1. Data: 2003-08-07 16:12:12

Temat: jak usunac stare fugi?
Od: "optimo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakis sposob na usuniecie starych fug? Poza mechanicznym oczywiscie
;-). Moze jakis preparat rozpuszcajacy albo cos w tym rodzaju?

optimo

1. Data: 2003-08-07 17:39:23

Temat: Re: jak usunac stare fugi?
Od: "Lesio5" <I...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "optimo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Czy jest jakis sposob na usuniecie starych fug? Poza mechanicznym
oczywiscie
> ;-). Moze jakis preparat rozpuszcajacy albo cos w tym rodzaju?

Preparatem na bazie kwasu fosforowego - nawet Cillitem KAmien i rdza

--
Leszek Grelak vel Lesio5
"Jesteś dzieckiem Usenetu, masz prawo być tutaj"

1. Data: 2003-08-09 20:29:14

Od: "optimo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julita" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
[cut]
> Ale jakbys wykryl jakas metode, to poprosze o info, we wrzesniu by mi sie
> przydalo.

Za pare dni sie okaze ktora metoda jest skuteczna ;-). Zaciekawilo mnie to
co napisal Lesio5 - czyzby az tak proste? Niestety nie mam terac cilitu w
domu wiec na zywo nie moge sprawdzic.

optimo
http://www.optimo.and.pl

1. Data: 2003-08-10 07:58:51

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakis sposob na usuniecie starych fug? Poza mechanicznym
oczywiscie
> ;-). Moze jakis preparat rozpuszcajacy albo cos w tym rodzaju?

W jednej gazecie pisali o preparacie do usuwania starych fug, ale w opisie
po nalozeniu preparatu nalezalo "umyc plytki czysta woda", a jakos dziwnie
pominieta sam moment usuwania starej fugi . Nie sadze zeby samo zmywanie
mogla usunac fuge z glebokiej szczeliny...Oj, chyba chodzilo o odswiezenie
fugi.
Ale jakbys wykryl jakas metode, to poprosze o info, we wrzesniu by mi sie
przydalo.

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-08-10 08:36:12

Od: "Julita" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za pare dni sie okaze ktora metoda jest skuteczna ;-). Zaciekawilo mnie to
> co napisal Lesio5 - czyzby az tak proste? Niestety nie mam terac cilitu w
> domu wiec na zywo nie moge sprawdzic.

No coz, Cillit jest faktycznie niezly, ale chyba az tak gleboko, zeby cala
fuge wzielo, to raczej nie spenetruje :-(
Ale gdyby?
Daj prosze znac, jak Ci poszlo.
pozdr
Julita

Ksiazeczka mieszkaniowa a dom na rynku wtornym
pleksa
Ile zużywacie prądu?
panele na sufit
pielęgnacja paneli